بشار رسن: به پرسپولیس خیانت نکردم

هافبک عراقی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره موضوعات مختلف صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بشار رسن، هافبک عراقی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و‌گویی با الکاس قطر بیان کرد: من با باشگاه قطر پس از دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان در ارتباط بودم و توافقات لازم را انجام دادم، اما به دلیل اینکه پرسپولیس چندین بازیکن خود را از دست داد با مدیریت باشگاه توافق کردم تا پس از فینال از تیم جدا شوم.  

او افزود: در آن زمان مدیر برنامه من در قطر حضور داشت و بحث‌هایی نیز مطرح شد که من از الریان و الدحیل پیشنهاد دارم، اما پیشنهاد باشگاه قطر از همه جدی‌تر بود، زیرا مدیریت باشگاه اقدام کرده بودند و تصمیم جدی داشتند تا با من قرارداد امضا کنند. باشگاه قطر در این فصل نتایج خوبی کسب کرده و مدیریت این باشگاه به دنبال تقویت تیم بود. البته می‌توانم این را بگویم که پیشنهاد‌های مطرح شده از سوی الدحیل و الریان جدی نبود.

رسن ادامه داد: در ۲ سال گذشته از کشور‌های پرتغال، بلژیک و سوئیس پیشنهاد داشتم و دلایل زیادی داشتم که این پیشنهادات را رد کردم. می‌توانم بگویم پیشنهاد‌های رسیده از اروپا از سوی باشگاه ضعیف و رده پایینی کشور‌ها بود به همین خاطر در حد یک بازیکن ملی پوش عراقی نبود که در این تیم‌های ضعیف بازی کند.

هافبک سابق پرسپولیس در خصوص جدایی اش از جمع سرخ‌ها گفت: در ابتدا باید برای تمام کادرفنی پرسپولیس آرزوی موفقیت کنم و باید توضیح دهم که من ۲ ماه قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا با مدیریت وقت باشگاه به توافق رسیدیم تا بعد از بازی فینال از پرسپولیس جدا شوم. یحیی گل محمدی سرمربی تیم بعد از فینال وقتی جدایی و خداحافظی من را دید شوکه شد، چون اطلاعی از توافق من نداشت. به نظرم وظیفه مدیریت باشگاه بود که سرمربی را از این توافق باخبر می‌کرد، ولی این کار نشده به همین خاطر سرمربی از جدایی‌ام غافلگیر شد و مدیریت باشگاه را به متهم به خیانت کرد. به نظرم من خیانتی انجام ندادم و اتهام خیانت من درست نیست، چون از توافق من همه خبر داشتند.


بیشتر بخوانید


وی خاطرنشان کرد: ما ۲ بار در فینال حضور داشتیم به نظرم با بدشانسی نتوانستیم قهرمان آسیا شویم. همه در این ۲ بازی می‌خواستیم برنده شویم. ما در بازی فینال اخیر چندین بازیکن اصلی خود را نداشتیم، ولی می‌توانیم بگویم نشد دیگر که ما قهرمان آسیا شویم.  به نظرم در مرحله اولی که در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داریم بدون درنظر گرفتن جایگاه اول و دوم به نظرم عراق و ایران صعود خواهند کرد. اما در مرحله نهایی راه یابی به جام جهانی کار سخت می‌شود و تیم‌های قدرتمند به این مرحله راه پیدا می‌کنند. صعود تیم ملی عراق به جام جهانی ۲۰۲۲ سخت است، ولی محال نیست.

در ادامه بشار رسن اعلام کرد برانکو ایوانکوویچ بهترین مربی است که زیرنظرش کار کرده و احمد نوراللهی نیز بهترین بازیکنی است که کنارش بازی کرده است.

همچنین رسن در پایان گفت‌و گو، کریستیانو رونالدو را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان انتخاب کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۲۶ دی ۱۳۹۹
بشار راست میگه بشار خیلی بامعرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۵ دی ۱۳۹۹
ما از شما بسیار سپاسگذاریم که تیم پیروزی را قهرمان آسیا کردید. لطفا به دلتون بد راه ندید جناب بشار خان لنگی منش..
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
کیسه کش سکوت
آخرین اخبار