نگرانی‌ها از تشدید آشوب‌ها در آمریکا سبب شد:

نصب دیوارهای آهنی در خیابان‌های اطراف کاخ سفید و کنگره

با نزدیک شدن به روز تحلیف بایدن، پلیس آمریکا برای تأمین امنیت کاخ سفید و ساختمان کنگره به نصب دیوار‌های آهنی در خیابان‌های اطراف روی آورده است.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان شبکه تلویزیونی العربی گزارش داد: به سبب نگرانی‌ها از تکرار اقدامات خشونت آمیز طرفداران دونالد ترامپ، پلیس آمریکا در چارچوب اقدامات ویژه برای حفاظت از ساختمان‌های دولتی، هتل‌ها و فروشگاه‌ها به نصب دیوار‌های آهنی روی آورد؛ همان طور که برخی از خیابان‌های منتهی به کاخ سفید و مقر کنگره بسته شد.

 خبرنگار این شبکه گفت: «عملیات برای تأمین امنیت و دفاع از ساختمان‌های دولتی در واشنگتن پایتخت آمریکا و همچنین هتل‌ها و فروشگاه‌ها ادامه دارد. این اقدامات به سبب نگرانی از هر نوع تظاهراتی است که شاید در این منطقه برگزار شود. به ویژه که درباره احتمال حضور شمار زیادی از طرفداران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا سخن گفته می‌شود.

این خبرنگار افزود: این دیوار آهنی در این منطقه نصب شد و این خیابان به طور مشخص به کاخ سفید می‌رسد. همچنین برای تأمین امنیت در بخش دیگر، یعنی خیابانی که به ساختمان کنگره می‌رسد، اقداماتی انجام شد. در عین حال، پلیس در این منطقه به تعداد زیاد مستقر شده است تا امنیت این ساختمان‌ها و فروشگاه‌ها تأمین شود.

با توجه به هشدار‌های دفتر تحقیقات فدرال اف بی آی و احتمال حضور شمار زیادی از تظاهرکنندگان طی هفته آینده، به ویژه با نزدیک شدن زمان تحلیف جو بایدن، نگرانی‌های زیادی وجود دارد و پلیس محلی و اف بی آی در این منطقه در سطح بالایی برای مقابله با تهدید‌ها آمادگی دارند. همچنین اف بی آی از احتمال حملات گسترده در واشنگتن پایتخت آمریکا سخن می‌گوید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار