اخراج خلبان تونسی به دلیل مخالفت با پرواز به سمت تل‌آویو

شرکت هواپیمایی امارات یک خلبان تونسی را به دلیل مخالفت با پرواز به مقصد تل آویو ممنوع الفعالیت کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از عربی ۲۱، رسانه‌های تونسی اعلام کردند که یکی از خلبانان این کشور که در هواپیمایی امارات فعالیت می‌کرده به علت نپذیرفتن پروازی که به مقصد تل آویو بود از کار خود برکنار شده است.

روزنامه «الشارع المغاربی» نوشت: «منعم صاحب» خلبان تونسی که در شرکت هواپیمایی امارات فعالیت می‌کرد به دلیل مخالفت با مشارکت در پرواز به سمت تل آویو ممنوع الفعالیت شده است.

این خلبان تونسی در صفحه کاربری خود در فیسبوک نوشت: فعالیت من به عنوان خلبان در شرکت هواپیمایی امارات به دلیل مخالفتم با پرواز به سمت تل آویو ممنوع شد. تنها خدا از من مراقبت می‌کند و پشیمان نیستم.

این خلبان تونسی پس از انتشار این پست، صفحه کاربری خود در فیسبوک را بست.

امارات پس از عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی در توافقی اخذ روادید میان طرفین را لغو و پرواز‌های مستقیم را آغاز کردند.

اوریت فارکاش هاکوهین، وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که از زمان امضای توافق ابراهیم بین دو طرف با نظارت آمریکا، هزاران تن از گردشگران اسرائیلی به امارات سفر کرده‌اند.

او افزود: «با امکان فراهم شده در سفر‌های هوایی مستقیم بین تل‌آویو و ابوظبی و دبی، اسرائیل برای استقبال از گردشگران اماراتی آمادگی دارد. اسرائیل برای پذیرفتن گردشگران از امارات آمادگی دارد. همزمان اقدامات پیشگیرانه برای تضمین بالاترین معیار‌های بهداشتی و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام می‌شود.»

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه اکنون ۱۴ پرواز بین دبی و تل‌آویو انجام می‌شود، پیش‌بینی کرد ژانویه ۲۰۲۱، شمار پرواز‌های روزانه به سرزمین‌های اشغالی در هفته به ۲۵ مورد برسد. او همچنین گفت وزارت گردشگری در چارچوب بخشی از فعالیت‌های خود در منطقه، برای مشارکت در دو نمایشگاه «بازار سفر عربی» و «اکسپو دبی» که سال ۲۰۲۱ برگزار خواهند شد، آمادگی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۴ دی ۱۳۹۹
مرگ بر اسرائیل مررررررررررگ بر صهیونیسم
آخرین اخبار