پایگاه قایقرانی تیم ملی در بن ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

عملیات ساخت پایگاه قایقرانی تیم ملی در حاشیه گرداب بن از سال ۸۸ آغاز شده است و هم اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهزاد احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان بن گفت: برای ساخت و بهره‌برداری از پایگاه قایقرانی گرداب بن و سالن ورزش‌های رزمی این شهرستان به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

او با اشاره به اینکه عملیات ساخت پایگاه قایقرانی تیم ملی در حاشیه گرداب بن از سال ۸۸ آغاز شده است، افزود: هم‌اکنون اجرای این طرح ورزشی در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دنبال می‌شود.


بیشتر بخوانید


احمدی سالن ورزش‌های رزمی بن را دومین طرح ورزشی مهم در حال ساخت در این شهرستان عنوان و اضافه کرد: سازه فلزی این ساختمان ورزشی نصب‌شده است که تکمیل این طرح نیز به ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

او به پیش‌بینی ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این دو طرح عمرانی اشاره کرد و گفت: اعتباراتی اندکی که از ابتدای امسال تاکنون برای تکمیل پایگاه قایقرانی آب‌های آرام و سالن ورزش‌های رزمی اختصاص یافته است، برای پرداخت دیون و مطالبات پیمانکار هزینه شده است و برای بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این دو فضا باید در انتظار اختصاص اعتبارات بود.

احمدی گفت: بهره برداری از پایگاه قایقرانی آب‌های آرام به توسعه گردشگری ورزشی کمک خواهد کرد و با قرار گرفتن زمین چمن و استخر شنا در نزدیکی این پایگاه، امکان استفاده از این مکان ورزشی برای اردو بام برخی رشته‌های ورزشی فراهم می‌شود.

او به وجود شش باشگاه ورزشی بدن‌سازی، فوتبال و فوتسال در این شهرستان اشاره کرد و افزود: دو باشگاه سوارکاری نیز به زودی به جمع باشگاه‌های ورزشی شهرستان افزوده خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه موتورسواران این شهرستان فعالیت‌های ورزشی خود را در تپه‌های جنوب شهر بن دنبال می‌کنند اضافه کرد: درخواست‌های بسیاری برای راه‌اندازی پیست موتورسواری وجود دارد که لازم است از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای ایجاد این فضای ورزشی استفاده کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار