مهدی پور: از بچگی استقلالی نبودم، اما حالا جزء آبی‌ترین‌ها هستم

هافبک استقلال درباره شرایط این تیم بعد از شهرآورد تهران توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مهدی پور، بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره دلایل حضور خود در این تیم عنوان کرد: در اول فصل شرایط به گونه‌ای بود که چند پیشنهاد داشتم، اما سعی کردم انتخابی کنم که از همه لحاظ برای پیشرفت خودم مفید باشد و با مشورت‌هایی که با بعضی از پیشکسوتان داشتم، تصمیمی گرفتم که دل خودم نیز در آن دخیل باشد. از این تصمیم خوشحال هستم و امیدوارم در ادامه هم بتوانم به تیم استقلال کمک کنم.

مهدی پور درباره استقلالی بودن خود گفت: من از همان اول که آمدم، سعی کردم خیلی صادقانه برخورد کنم و با احساسات هواداران استقلال بازی نکنم. من از کودکی به دلیل این که به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کردم، طرفدار همان تیمی بودم که در آن بازی می‌کردم و به همان تیمی که در آن بازی می‌کردم، علاقه‌مند بودم.

او افزود: من از بچگی طرفدار استقلال نبودم، اما از وقتی که پیراهن مقدس استقلال را بر تن می‌کنم با همه وجود برای این تیم تلاش می‌کنم و قطعا جزء آبی‌ترین استقلالی‌ها هستم.

هافبک استقلال درباره مبلغ دریافتی قرارداد‌های بازیکنان استقلال عنوان کرد: قرار بود که قبل از دربی مبلغی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و باعث ایجاد حاشیه‌هایی در تیم شد. فکر می‌کنم بهتر است مدیران تیم یا قولی ندهند و یا به قول خود عمل کنند.

او گفت: در تیم ما و در حال حاضر کسی بیشتر از ۱۰ درصد دریافتی نداشته که باعث نارضایتی بازیکنان تیم شده است.

مهدی پور درباره قرار داد خود با تیم استقلال گفت: از نظر مالی پیشنهاد‌های بهتری از استقلال هم داشتم، اما استقلال را انتخاب کردم.

او ادامه داد: در این فصل تمام تلاشمان را می‌کنیم که قهرمانی را به دست آوریم و نیم نگاهی نیز به جام حذفی خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید

استقلال ۲ - پرسپولیس ۲/ فرار بزرگ آبی‌ها در دقایق طلسم سرخ‌ها/ بچه مدرسه ای‌های تاثیرگذار + فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار