فکری: تلاش بازیکنانم ستودنی بود/پرسپولیسی‌ها با شلوغ کاری بازی را برگرداندند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تلاش بازیکنانم در نیمه دوم ستودنی بود و از آنها تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس در دربی گفت: جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. بازی خوبی در هر دو نیمه برگزار شد و چهار گل داشت و مساوی شدیم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم تماشاگران از بازی راضی بودند و موقعیت‌های خوبی رقم خورد. از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم. یک سری اشتباهات داشتند، اما تلاش بچه‌ها ستودنی بود که بازی را به تساوی کشاندند.

فکری گفت: با توجه به گلی که جلو بودیم تعویض کردیم. می‌توانستیم برنده بازی ما باشیم. از گل زود هنگام می‌شد بهتر استفاده کنیم و زمانی که گل زدیم فکر می‌کنم بچه‌های ما استرس بیشتری گرفتند. می‌توانستیم با یک گل برنده باشیم.

او افزود: ما تیم خوبی را تشکیل دادیم. با توجه به اینکه ما با یک گل پیش بودیم فکر می‌کنم بچه‌های ما تصورشان بر این بود که بازی دیگر به نفع ما تمام شده است.

سرمربی استقلال ادامه داد: فکر می‌کنم داور در صحنه‌هایی استرس زیادی داشت و سوت‌هایی که می‌زد به نفع پرسپولیس بود، اما به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم داوران زیادی را ببینیم که در میادین بین المللی سوت می زنند.

فکری گفت: بازیکنانم با تمام توان تلاش کردند. می‌توانستیم از این بازی برنده بیرون بیاییم، اما نشد. اگر پنالتی گرفته می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد. فکر می‌کنم استرس کرمانشاهی ما و تیم استقلال را عصبی کرد.

سرمربی استقلال افزود: از بچه‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم شخصیت خود را حفظ کنند.

او درباره تفاوت استقلال در ۲ نیمه و بیرون آمدن احمد موسوی گفت: ما با توجه به این که یک بر صفر پیش بودیم، شیخ دیاباته را به زمین آوردیم تا قدرت را حفظ کنیم؛ اما به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم و تیم پرسپولیس تلاش کرد تا گل عقب افتاده را جبران کند. برخی از بازیکنان ما بهم ریختند و این موضوع می‌تواند از کم تجربگی باشد.

فکری افزود: بازی خوبی را ارائه دادیم. تیمی که در جدول شرایط بهتری دارد، روند بازی دربی برایش بر عکس می‌شود؛ اما در مجموع با توجه به این که زود به گل رسیدیم و پنالتی برای ما گرفته نشد، خوب بازی کردیم.

سرمربی استقلال بیان کرد: در بازی با فولاد نمی‌دانیم چه اتفاقاتی رخ دادند که برای ما پنالتی گرفتند. در بازی‌های دیگر نیز اتفاقاتی رخ می‌دهند که به ضرر ما هستند. در دربی هم می‌گویند توپ به دست خورده است. همه قوانین به ضرر ما هستند. چرا باید غلامی اخراج می‌شد؟! سید جلال حسینی باید کارت می گرفت. نمی‌دانم چرا داوران به ضرر ما سوت می‌زنند؟ داوران برای این که قضاوت به آن‌ها برسد، علیه ما سوت می‌زنند.

سرمربی آبی پوشان درباره سر و صدای سکو‌های آبی پوشان بیان کرد: گل محمدی متوجه نشد که از سمت پرسپولیس بازیکن ما را مسخره می‌کردند؛ آیا این موارد در شان پرسپولیس بود؟ سر و صدایی که در نیمه دوم از نیمکت پرسپولیس شنیده می شد، در شان این باشگاه بود؟! سر و صدای پرسپولیس باعث شد بازی برگردد. ما اگر در نیمه اول سر و صدا داشتیم، به خاطر اشتباهات داوری بود. پرسپولیسی‌ها نیمه دوم با شلوغ کاری، سر و صدا و جنجال به پا کردن کار را پیش بردند. باشگاه استقلال شخصیت بالایی دارد.

او درباره این که عبدیان اعلام کرده است از بازی راضی نیست، گفت: در آینده جواب این مطلب را می‌دهم.

فکری در مورد این که آیا بازی دادن به نادری درست است یا خیر، گفت: انگیزه نادری ما را متقاعد کرد که از او استفاده کنیم و من در مجموع از او راضی هستم. میلیچ تمرین می‌کند و هر زمان لازم باشد از او بهره می‌بریم.

سرمربی استقلال درباره عقب کشیدن وریا غفوری به نفع پرسپولیس، گفت: پس از بازی همه کارشناس می‌شوند. در حین بازی تشخیص بدهید چه سیستم و تعویضی انجام شود، خوب و مناسب است؛ نه این که پس از بازی همه کارشناس شوند. اگر دوستان وظیفه خود را انجام دهند، کار‌ها بهتر انجام می‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۲ دی ۱۳۹۹
پرسپولیس عالی بازی کرد بایس ۵ گل میخوردین حیف شد نورالهی گند زد
آخرین اخبار