۳ هزار بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری آذربایجانغربی

مدیرکل میراث‌فرهنگی آذربایجان‌غربی گفت: در ۹ ماهه سال جاری دو هزار و ۹۲۸ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان انجام شده است.

جلیل جباری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اعلام اینکه در ۹ ماهه سال جاری دو هزار و ۹۲۸ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان انجام شده است اظهار کرد: این تعداد بازدیدها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد بازدید‌های نظارتی نزدیک به ۸ درصد افزایش داشته است.

او افزود: در سال گذشته تعداد بازدید‌های نظارتی دو هزار و ۷۱۶ مورد بوده است که امسال با وجود شیوع کرونا این آمار افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی ادامه داد: امسال بازدید‌های نظارتی با توجه به شیوع کرونا از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت بر حسن اجرای محدودیت‌های کرونایی باید از طریق ناظران به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار بگیرد.

جباری همچنین با اشاره به کاهش ۹۳ درصدی اقامت در مراکز اقامتی استان در سال جاری گفت: امید است که با مهار کرونا بار دیگر شاهد رونق گردشگری در کشور و استان باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.