دیدار رئیس جمهور عراق با فالح الفیاض

برهم صالح و فالح الفیاض طی دیداری ضمن بررسی جدیدترین تحولات امنیتی عراق، بر ضرورت احترام به حق حاکمیت این کشور و رد دخالت خارجی در امور داخلی عراق تاکید کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الفرات نیوز، برهم صالح رئیس جمهور عراق و فالح الفیاض رئیس الحشد الشعبی در دیدار بایکدیگر بر ضرورت احترام به حاکمیت عراق و رد هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی این کشور تاکید کردند.

دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، برهم صالح رئیس جمهور این کشور میزبان فالح الفیاض رئیس هیئت الحشد الشعبی در کاخ السلام بغداد بود و طی این دیدار  ضمن بررسی جدیدترین تحولات امنیتی کشور بر لزوم تقویت حاکمیت دولت و دستگاه‌های امنیتی در تحقق امنیت و ثبات و نیز ضرورت احترام به حاکمیت عراق و رد دخالت‌های خارجی تاکید شد.

این بیانیه می‌افزاید: در این دیدار همچنین بر اهمیت ادامه تلاش‌های امنیتی برای مبارزه با تروریسم و پیگرد بقایای گروه تروریستی داعش که درصدد برهم زدن ثبات و امنیت در برخی مناطق هستند و نیز حمایت از امنیت شهروندان، تاکید شد.

طی روزهای گذشته و پس از سخنان فالح الفیاض در مورد لزوم اجرای قانون پارلمان عراق در مورد خروج نیرو‌های آمریکایی از این کشور، وزارت خزانه داری آمریکا وی را به لیست تحریم‌های خود اضافه کرد که این اقدام به شدت از سوی مسئولان، احزاب و گروه‌های مختلف عراق محکوم شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار