موسیقی جدید خواننده معروف برای شهید سلیمانی + فیلم

پرواز همای خواننده موسیقی سنتی کشورمان همزمان با رونمایی از مجسمه جدید شهید سلیمانی، یک قطعه موسیقی جدید برای این شهید بزرگوار منتشر کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، سعید جعفرزاده (پرواز همای) خواننده موسیقی سنتی ایرانی است و همراه با گروه مستان که مجموعه‌ای از نوازندگان سازهای ایرانی را تشکیل می‌دهند، به اجرای کنسرت می‌پردازد.
او ترانه‌هایی را به زبان‌های گیلکی و تالشی نیز اجرا کرده است و شب گذشته، همزمان با رونمایی از مجسمه جدید سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قطعه موسیقی جدیدی را برای این شهید بزرگوار منتشر کرده است.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۲۱ ۲۲ دی ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر هیبت و عظمت نورانی اقتدار گامهای مقتدرانه دلاور مردان مرد سپاه پاسداران مردمی انقلاب اسلامی ایران عزیز و کل نیروهای نظامی انتظامی امنیتی نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران عزیز و سرافراز باد بدانید و آگاه باشید ای عزیزان بزرگوار دشمنان ایران اسلامی بیش از آنی که از تصلیحات و تجهیزات جنگی و موشکی شما هراس ترس و وحشت داشته باشند از هیبت اللهی مقتدرانه قدرتمندانه خردمندانه بصیرانه بی ادعای شما دلیر مردان جان برکف صدیقین وحشت و هراس دارند شما عزیزان بدون سلاح هم در تمامی نبردها پیروزید چون مجهز به سلاح اتحاد کلمه و تقوای الهی الله اکبر هستید .
پایدار و پاینده و پی در پی پیروز و موفق باشید .
و من الله توفیق .
روح مطهر و ملکوتی و بلند مرتبه جمیع شهدا و صدیقین شاد باد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۲۱ دی ۱۳۹۹
ای ترسیم کننده مرزهای جدید در شجاعت و عشق، ای معنا بخش تمامی قهرمانی ها، ای اسطوره تمام قد، دلتنگی برای تو پایان ندارد. شفیع ما باش.
آخرین اخبار