مربی تیم فوتبال سپاهان:

فوتبال شرافتمندانه را در بازی با فولاد مشاهده نکردیم/ مصمم هستیم سپاهان را قهرمان کنیم

علیرضا مرزبان درباره تساوی تیم‌های فوتبال سپاهان و فولاد خوزستان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا مرزبان، مربی تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی تیمش برابر فولاد خوزستان در بازی معوقه  هفته نهم لیگ برتر فوتبال  اظهار کرد:  بازی با کلاس و خوبی را در نیمه اول  شاهد بودیم. توپ و حریف را به خوبی کنترل کردیم. تنها مسئله دردناک این بود که نتوانستیم گل دوم و سوم را در نیمه اول بازی به ثمر برسانیم.  

مرزبان تصریح کرد: احساسات در این نوع بازی‌ها جریحه دار می‌شوند. تعجب آور است که شب بازی  داور  را تغییر دادند؛  تصمیم‌های داور در نیمه دوم بازی خوب نبود. زمانی که تیمی دست به وقت کشی می‌زند،  زشت و دردناک است. اثری از آن چه به عنوان فوتبال شرافتمندانه حرف می‌زنیم، در زمین مسابقه  نبود. در مجموع ۲ امتیاز خوب را از دست دادیم و این موضوع دردناک است. ما باید تلاش بیشتری کنیم تا ارتباطمان را با تیم‌های بالای جدول از دست ندهیم. علاوه بر این،  بازیکنان ما باید در نبرد‌های مستقیم بهتر شرکت کنند تا دچار جنجال‌های نیمه دوم نشویم.

ما باید فوتبال پاک را ارائه بدهیم 

او بیان کرد: بازی جنجالی را در نیمه دوم  مشاهده کردیم. تیم پزشکی فولاد مدام در زمین بود و این مسئله فیر پلی را زیر سوال می‌برد. مجبور هستیم این نوع فوتبال را تحمل کنیم. به هر حال تیم فولاد از این حربه استفاده می‌کرد و بازیکنانش  مدام بر روی زمین می‌افتادند. البته  باید فوتبال پاک را ارائه کنیم تا تماشاگران لذت ببرند. 

مرزبان افزود: ما مصمم هستیم تیم سپاهان  را قهرمان کنیم. هدفمان قهرمانی است و یک میلی متر از این هدف عقب نشینی نمی‌کنیم.

ما به داور مسابقه اعتراض کردیم

او درباره اعتراض به داور مسابقه از سوی کادر فنی سپاهان اظهار کرد: ما به داور اعتراض کردیم، چون وقت‌های تلف شده را در نظر نگرفت. همچنین معترض بودیم که چرا بازیکنان حریف مدام به زمین می‌افتادند. پزشکان فولاد باید قدرت بدنی خوبی داشته باشند، چون مدام در حال رفت و برگشت هستند.

سرمربی سپاهان درباره  مشکل تاکتیکی این تیم در گلزنی گفت: ما  جزء تیم‌هایی هستیم که بیشترین گل را زده‌ایم. در بازی فولاد وقتی یک - یک شدیم باید شانس‌های گلزنی را استفاده می‌کردیم. باید با بازیکنانمان صحبت کنیم، از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی بیشتر بحث روانی است و به تاکتیک ارتباطی ندارند.  

مرزبان خاطر نشان کرد کرد: امیدوارم هواداران خوب ما بدانند که به هیچ وجه پا عقب نمی‌کشیم و نیاز به عشق و محبت هواداران داریم و قدم عقب نمی‌گذاریم و به سمت قهرمانی می‌رویم.


بیشتر بخوانید


 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار