نمایندگان مردم قم از سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب تشکر و قدردانی کردند

حجت الاسلام والمسلمین ذالنوری، امیرآبادی و ذاکانی با صدور پیام تشکری از سخنان حکیمانه و عزتمندانه رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام ۱۹ دی قدردانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،قدردانی نمایندگان مردم قم از سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
لایحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر

۱۹ دی که یادآور جانفشانی مردم مومن و ولایت مدار قم است همواره بعنوان برگ زرینی در تاریخ شجاعت و مظلومیت ملت ایران ثبت شده و به فرموده رهبر عزیزمان " اولین ضربه تبر ابراهیمی بر بت بزرگ آمریکا بود".

ما خادمین شهر کریمه اهل بیت، همراه و همدوش ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه ۱۹ دی در سال ۱۳۵۶، از بیانات حکیمانه و عزتمندانه رهبر عظیم الشآن در گفتگوی تلویزیونی با مردم قم تشکر و بر ضرورت پیروی از آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهبری معظم انقلاب و شهدای عزیز تاکید و حمایت قاطع و عزم راسخ خود را بر اجرایی نمودن فرمایشات ایشان در ۱۹ دی ۱۳۹۹ توسط همه مسئولان کشور ابراز و اعلام می‌کنیم که ما نمایندگان مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای تحقق رهنمود‌های ایشان بکار خواهیم بست.

همچنین از سایر مسئولان نیز انتظار داریم با نصب العین قراردادن فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب و با تکیه بر نیرو‌های جوان انقلابی و نگاه به توانمندی‌های داخلی در مسیر تعالی و رفع مشکلات کشور گام بردارند.

مجمع نمایندگان استان قم

احمدامیرآبادی فراهانی
مجتبی ذوالنوری
علیرضا زاکانی

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار