کلهر: یکی از مشکلات پرسپولیس خط میانی این تیم است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی و شرایط سرخ پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

محمود کلهر، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دربی اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس هر ۲ نیاز به برد در این دیدار دارند. امیدوارم مانند ۲ دربی گذشته هر ۲ تیم فوتبال رو به جلو را در دستور کار خود قرار دهند و یک بازی زیبا و با کیفیت را شاهد باشیم.

کلهر: خط حمله استقلال با حضور دیاباته و قائدی در کنار مطهری زهردار است، اما بزرگترین نقطه ضعف استقلال در خط دفاعی است. در حالی که بزرگترین نقطه ضعف پرسپولیس در خط حمله است و این دیدار فرصت خوبی برای مهاجم‌های پرسپولیس است تا خودشان را نشان دهند و از زیر فشار خارج شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد نه چندان مطلوب مهاجمان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار‌های اخیر اظهار داشت: یکی از مشکلات بزرگ پرسپولیس خط هافبک این تیم است که با رفتن بشار رسن کم اثرتر شده است. این بازیکن به خوبی خودش را به خط حمله اضافه و به خط حمله کمک می‌کرد. اگر خط هافبک پرسپولیس به خوبی به خط حمله کمک کند پرسپولیس با همین مهاجمان فعلی می‌تواند گل‌های زیادی را به ثمر برساند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص تقابل وریا غفوری و سیدجلال حسینی اظهار داشت: بدون شک سید جلال حسینی یک رهبر در پرسپولیس است و وجودش تاثیر زیادی در خط دفاعی پرسپولیس دارد. مطمئنا حضور وریا غفوری هم همین حالت را برای استقلال دارد و زمانی که این ۲ بازیکن در زمین هستند تمامی بازیکنان از این ۲ بازیکن حرف شنوی دارند.

کلهر در خصوص واکنش هواداران هر ۲ تیم در صورت شکست در این دیدار عنوان کرد: فوتبال ما باید به سمتی برود تا از مربیان ایرانی حمایت کند. به نظر من مدیریت باشگاه و هواداران هر ۲ تیم نباید حمایت خود را از کادر فنی ایرانی دریغ کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار