۲۰۴ باشگاه ورزشی اردبیل متقاضی تسهیلات کرونایی هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از حدود ۴۰۰ باشگاه ورزشی فعال در سطح استان، ۲۰۴ باشگاه خواستار دریافت تسهیلات کرونایی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل گفت: در دور اول پرداخت تسهیلات کرونایی به باشگاه‌های ورزشی، حدود ۳۵۰ باشگاه برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کرده بودند، اما به دلایل مختلف از جمله مشکلات سیستم کارا فقط ۱۸۰ باشگاه موفق به اخذ تسهیلات شدند.

او افزود: در دور دوم طرح تسهیلات کرونایی، کارشناسان اداره ورزش و جوانان را به کار گرفتیم تا باشگاه‌ها و صاحبان مشاغل ورزشی را همراهی کنند که بتوانند برای دریافت تسهیلات اقدام کنند که ۲۰۴ باشگاه متقاضی دریافت تسهیلات بودند و بقیه باشگاه‌ها خودشان تمایلی به دریافت تسهیلات ندارند.

انوشیروانی با بیان اینکه مراحل قانونی برای پرداخت تسهیلات به باشگاه‌ها و مشاغل ورزشی در حال طی شدن است، گفت: مبالغ این تسهیلات باتوجه‌به نوع فعالیت باشگاه‌ها و مسائل دیگر متفاوت بوده و از ۸۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه در هفته‌های گذشته همراه با رؤسای هیات‌های ورزشی با رؤسای فدراسیون‌ها دیدار و گفتگو و مذاکراتی داشتیم، تصریح کرد: هدف از این جلسات تقویت جایگاه هیات‌های استان در فدراسیون‌ها و همچنین دریافت تجهیزات و حمایت‌های مالی برای هیات‌های استانی بود.

او افزود: در این دیدار‌ها فدراسیون‌ها پی به هماهنگی هیات‌ها و اداره کل ورزش و جوانان استان بردند و فهمیدند که ما دنبال رفع مشکلات هیات‌ها هستیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار