کشف زمین خواری یک هزار میلیارد ریالی در ابهر

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۱۰ هکتار زمین خواری در ابهر  به ارزش یک هزار میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی شکایت نماینده حقوقی سازمان حج و اوقاف و اهالی  شهرستان ابهر در خصوص تصرف غیرقانونی زمین وقفی به متراژ ۱۰ هکتار واقع در یکی از مناطق ابهر و تفکیک و فروش آن توسط  شخصی رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات صورت گرفته  مشخص شد فردی با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود زمینی به متراژ ۱۰ هکتار متعلق به سازمان حج و اوقاف را به صورت غیرقانونی تصرف و پس از تفکیک به قطعات کوچکتر آن را به فروش رسانده است.

سردار جهانبخش با بیان اینکه متهم شناسایی  دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش زمین تصرف شده را یک هزار میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه با تلاش پلیس و دستگاه قضا زمین مذکور رفع تصرف شد، ادامه داد: حفظ بیت‌المال و آزاد سازی اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.