عزیزی خادم: هر نتیجه‌ای در انتخابات فدراسیون فوتبال بگیرم، شکرگزار خدا هستم

شهاب الدین عزیزی خادم، نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال درباره ثبت نام خود در انتخابات این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین عزیزی خادم، نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال درباره اهداف و برنامه‌های خود گفت: در انتخابات فدراسیون فوتبال هر نتیجه‌ای رقم بخورد، شکرگزار خدا هستم. امروز برای نایب رئیسی بهاروند به فدراسیون آمده امروز چهارشنبه در انتخابات فدراسیون ثبت نام کردم و نایب رئیس من  قنبرزاده است که سابقه مدیریت باشگاه نفت را دارد و از افراد با تجربه در حوزه مدیریت فوتبال به شمار می‌رود.

او گفت: نائب رئیس دوم من حیدربهاروند است که او هم از افراد با سابقه به شمار می‌رود و طی ۴ سال گذشته در فدراسیون در خدمت او بودیم. برای نایب رئیسی بانوان هم موسوی را در نظر گرفته ام و قصد دارم با توجه به فضای فوتبال، نگرشی اقتصادی‌تر به بحث بانوان داشته باشیم و تبعیض جنسیتی در این حوزه را از بین ببریم.  

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در ادامه گفت:   فوتبال شرایط مطلوبی ندارد، اما امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد. امیدوارم با تلاش جمعی بتوانیم آرامش را به فوتبال برگردانیم تا از بحران کنونی عبور کنیم و به امید خدا تیم ملی کشورمان با حمایت‌های مردم بتواند به جام جهانی راه پیدا کند و در حوزه عدالت فوتبال بتوانیم یک برنامه متوازن ارائه دهیم.

او افزود: قطعا همه باید کمک کنیم که فدراسیون قوی‌تر از قبل به کارش ادامه دهد و لطمه‌ای به آن وارد نشود. این کار‌ها نیازمند همگرایی و عقلانیت جمعی است و همین عوامل به امنیت و عدالت در فوتبال کمک خواهد کرد. هر کسی که رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود باید بتواند برنامه و وعده‌هایی که می‌دهد را محقق کند. به اعتقاد من مجمع فدراسیون فوتبال منتخب ملت ایران در حوزه فوتبال است. انشاالله  هر کسی که بیشترین رای را به دست آورد بتواند مردم ایران را خوشحال کند. درد مشترک همه ما، وضعیت حاکم بر فوتبال چه در حوزه ملی و چه در حوزه باشگاهی است.


بیشتر بخوانید:


عزیزی خادم در پایان گفت: باید از وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، کمیته ملی المپیک و رسانه‌ها که کمک زیادی برای برگزاری این انتخابات می‌کنند، تشکر کنم. اطمینان دارم وقتی همه در کنار هم باشیم، می‌توانیم آینده روشنی را رقم بزنیم، زیرا کار با نگاه جمعی به نتیجه می‌رسد و امیدوارم این فضا ایجاد شود تا بتوانیم اعتبار را به فوتبال برگردانیم. به توانایی‌های خودم و تیم همکارم باور دارم و برنامه های خود را به مجمع ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار