مشکلات شادگان و بخش‌های تابعه آن زیر ذره بین مسئولان

مسائل و مشکلات شهرداری‌های شادگان، خنافره و دارخوین با حضور سرپرست اداره کل امور شهری و شورا‌های استانداری خوزستان بررسی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه بررسی مشکلات شهر‌های شادگان، خنافره و دارخوین با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان، نوشادی سرپرست اداره کل امور شهری و شورا‌های استانداری خوزستان، شهرداران و اعضای شورا‌های شهر‌های مذکور و بخشدار مرکزی شادگان برگزار شد.

افزایش سهمیه قیر در شهر‌های شادگان، خنافره و دارخوین، توسعه فضای سبز، پیگیری و مساعدت در خصوص آسفالت خیابان‌ها و معابر شادگان، پیگیری الحاق منطقه صوفی آباد به این شهرستان، رنگ آمیزی در سطح شهر شادگان، اصلاح هندسی راه در شهر دارخوین و تعیین محدوده شهری دارخوین در این جلسه تصویب شد.

توسعه گردشگری در شهر خنافره، مساعدت در ارتقای درجه شهرداری این شهر، بالا بردن سطح تجهیزات ایمنی و آتش نشانی برای شهرداری‌های شادگان، خنافره و دارخوین، پیگیری تعیین طرح جامع شهری خنافره، مساعدت در خصوص واگذاری شهر خنافره به اداره آب و فاضلاب شهری جهت ساماندهی شبکه فاضلاب از دیگر مصوبات این جلسه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۱ دی ۱۳۹۹
عاشق ذره بین مسئولین محترم هستم
فقط نمی دانم چرا وقتی با آن به مردم نگاه می کنیم کوچک می شوند