روز بدون فوتی کرونا، باز هم می‌تواند تکرار شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: عادی انگاری شرایط و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی می‌تواند اتفاقات تلخ گذشته را تکرار کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در ابتدای جلسه شورای اداری فردوس از همت مردم برای تغییر وضعیت قرمز کرونایی استان تقدیر کرد و گفت: بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی، بعد از ۹۰ روز سخت به لحاظ حجم بالای بیماران کرونایی، خراسان‌جنوبی، امروز، روز بدون فوتی داشت.

او با ابراز خرسندی از کاهش قابل توجه بیماران و فوتی‌های کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مهمترین راهکار برای تکرار چنین تجربه شیرینی است.

ملانوری با تأکید بر این که روز بدون فوتی کرونا، باز هم می‌تواند تکرار شود، گفت: رسانه‌ها در این شرایط، نقش بسیار مهمی در آگاهی بخشی به جامعه دارند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: عادی انگاری شرایط و بی توجهی به دستورالعمل ها می‌تواند اتفاقات تلخ گذشته را تکرار کند.


بیشتر بخوانید


او با تشکر از همه کسانی که برای رسیدن به این نتیجه تلاش کرده اند، از اعضای شورای اداری حاضر و مدیرانی که به صورت ویدئو کنفرانسی، جلسه را همراهی می‌کردند، خواست به پاس قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان و به یاد مدافعان سلامت که جان خود را در این راه از دست داده اند، با ذکر صلواتی قیام کنند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.