معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مشهد:

سیاست دولت همواره بر کاهش فاصله بین مزد و تورم بوده است

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سیاست دولت همواره بر کاهش فاصله بین مزد و تورم بوده و ما سعی کرده ایم به سمت عملیاتی و اجرایی کردن این مسیر حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی خراسان رضوی در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی این استان برگزار شد، با تاکید بر این که نگاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همیشه به تشکل‌های کارگری و کارفرمایی یکسان بوده است، اظهار کرد: وظیفه ما این است که همه تشکل‌ها را به صورت یکنواخت تقویت کرده و هیچ تفاوتی بین آن‌ها قائل نشویم و در راستای توانمندسازی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی گام برداریم.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: دولت سال گذشته برای افزایش حقوق کارگران گام‌های مثبتی برداشت و در سال ۹۹ نیز بیش از ۴۲ درصد افزایش مزد و مزایا را در مجموع شاهد بودیم؛ ما همواره سیاست کاهش فاصله مزد و تورم را دنبال می‌کنیم.

شاکرمی با اشاره به تقویت و توسعه دولت الکترونیک و بحث شفافیت گفت: خدمات باید به سمت الکترونیکی شدن و سامانه‌ها پیش برود و با استفاده از نظرات و پیشنهادات تخصصی موانع را مرتفع کنیم. آن چه وظیفه ماست سرعت بخشیدن به کار و انتظارات جامعه کارگری و کارفرمایی است که آن را دنبال کرده و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز مصمم است به جامعه هدف خود با تمام توان خدمت کند و در همین راستا موضوع شفاف سازی و دولت الکترونیک را در دستور کار خود قرار داده است.

 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.