بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۰۴)؛

از دانلود پلیر صوتی تا مدیریت فایل ساده و قدرتمند

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۰۴)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۹۸)

دانلود A 432 Player 31.8 - پلیر صوتی با کیفیت و شفاف

 امروزه گوش دادن به موسیقی یکی از کار‌های جدایی نا‌پذیر بیشتر انسان‌ها در طول روز است. به همین دلیل تاکنون تعداد زیادی موزیک پلیر ساخته شده‌اند تا در زمینه ارائه بهترین عملکرد به مخاطب با یکدیگر به رقابت بپردازند. در این میان بعضی از نرم‌افزار‌ها بهتر از گزینه‌های دیگر هستند و می‌توان آن‌ها را در دسته جذاب‌ترین موزیک پلیر‌ها قرار داد که نرم افزار A 532 Player  یکی از آن‌ها است.

این برنامه پلیر جذاب که توسط Appum Studios توسعه داده شده، در گوگل پلی منتشر شده است. این موزیک پلیر فو‌ق‌العاده برای پخش فایل‌های صوتی از فرکانس ۴۳۲ هرتز بهره می‌برد و بدین شکل فایل‌های صوتی زیباتر از همیشه به گوش شما می‌رسند.

 
دانلود A 432 Player

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Leve – Adaptive Icon Pack 0.4.0b – آیکون پک لیو اندروید

یکی از مواردی که افراد زیادی به آن توجه دارند، داشتن رابط کاربری جذاب برای تلفن همراه است. از مواردی که در جذاب شدن رابط کاربری کمک می‌کند، آیکون‌های جذاب است و هدف آن جلوگیری از خستگی کاربر در حین کار با تلفن همراه است.

نرم‌افزار Leve – Adaptive Icon Pack از جمله نرم‌افزارهایی است که در تغییر رابط کاربری دستگاه به کمک شما می‌آید و به راحتی می‌توانید تعداد زیادی از آیکون‌های خوش رنگ و لعاب را در دسترس داشته باشید. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید محیط تلفن همراه خود را تغییر دهید و آن چیزی که دوست دارید را خلق کنید.


دانلود
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود SMV Audio Editor 1.1.19a – برنامه تغییر و ویرایش صدا اندروید

نرم افزار SMV Audio Editor ابزاری کاربردی برای کسانی است که می خواهند صدای خود را تغییر بدهند, با استفاده از این نرم افزار می‌توانید صدای خود را ضبط کنید و آن را تغییر دهید. کیفیت فایل های خروجی بسیار بالا بوده و شما را به نوعی خاص تحت تاثیر قرار می دهد.

قیمت اپلیکیشن SMV Audio Editor در گوگل‌پلی ۷.۹۹ دلار است و توانسته امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌ حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود

دانلود Huawei Music 12.11.16.100 – موزیک پلیر قدرتمند و پیشرفته هواوی

برنامه Huawei Music یکی از قدرتمندترین پخش کنده‌های موسیقی برای دستگاه‌های اندرویدی است که از تمامی فرمت‌های صوتی موسیقی پشتیبانی می‌کند.

این نرم افزار در کنار داشتن قابلیت‌های زیاد از ظاهری بسیار جذاب در عین حال ساده بهره می‌برد و می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای افرادی باشد که از پخش کننده پیش‌فرض گوشی خود ناراضی هستند.

دانلود Huawei Music


دانلود Yandex.Maps 10.0.675580 – مسیریاب پر امکانات و آفلاین یاندکس

ممکن است افراد در بسیاری از مواقع به مکان‌هایی بر خورند که هیچ آشنایی با آنجا نداشته و قادر به یافتن مسیر خود نباشد؛ اما چند سالی است که بازار مسیریاب‌ها حسابی بین کاربران داغ شده و افراد زیادی برای یافتن مسیر درست خود از این نرم افزارها استفاده می‌‌کنند.

نرم افزار Yandex.Maps یک مکان‌یاب با امکانات بی‌نظیر است که می‌تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب‌نمای دقیق، نقشه‌های سه بعدی، دستورالعمل‌های متنوع، مرور آفلاین نقشه‌ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار شما قرار دهد.

نرم افزار مجبوب Yandex.Maps توسط گروه برنامه‌ نویسی یاندکس توسعه یافته و توانسته در مدت زمان بسیار کوتاه کاربران بی‌شماری را به سمت خود جذب کند.


دانلود Yandex.Maps
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Text Scanner 7.1.2 – برنامه اسکن و استخراج متن

از گذشته تاکنون مدارک و رسیدها از اهمیت بالایی برخوردار بودند به طوری که افراد برای حفاظت و نگه‌داری از آن‌ها دقت بالایی را به خرج می‌دادند. با گذر زمان و رشد فناوری شرکت‌های مختلف تصمیم گرفتند با ارائه نرم افزارهای جدید مدارک را در گوشی‌های هوشمند جای دهند و حفاظت از آن‌ها را ساده سازند.

نرم افزار Text Scanner [OCR] Premium یکی از نرم افزارهای بسیار پرقدرت اندرویدی است که امکان اسکن سریع متن را از طریق دوربین گوشی دارد. در این نرم افزار تنها کافی است کاربر دوربین گوشی خود را روی متن مورد نظر بگیرد و پس از اسکن متن توسط دوربین، عکس اسکن شده را از گالری خود پیدا کند. گفتنی است؛ این برنامه از ۵۰ زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و افراد می‌توانند متون با زبان‌های دیگر را نیز به سادگی اسکن کنند.


دانلود Text Scanner

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Firefox Nightly 201219.17.00 – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Nightly

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Camera FV-5 5.2.5 - برنامه قدرتمند دوربین حرفه‌ ای

یکی از مهم‌ترین کاربردهای تلفن‌های همراه در دنیای امروز عکس‌برداری است. به قدری این مسئله برای بعضی از کاربران مهم است که حاضر هستند گوشی آن‌ها از لحاظ سخت‌افزاری قدرتمند نباشد، اما دوربین خوبی را ارائه دهد. به همین دلیل در این میان نرم افزارهای زیادی ساخته شده‌اند که روی بهتر کردن کیفیت و عملکرد دوربین تمرکز دارند.

افراد زیادی روزانه از این نرم افزارهای جذاب استفاده می‌کنند. نام یکی از آن‌ها Camera FV-5 است؛ این نرم افزار یکی از بهترین، جالب‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های عکس‌برداری حرفه‌ای بوده و توسط استودیوی FGAE برای دستگاه‌های اندرویدی توسعه داده شده است.

دانلود Camera FV-5

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود KineMaster 4.16.4 – کین مستر ویرایشگر قدرتمند ویدئو

اپلیکیشن KineMaster یک نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش ویدئو در گوشی‌های هوشمند است. به‌وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدئو‌های خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید.

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید کار‌هایی همانند نرم‌افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابه‌جایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید.

این نرم‌افزار در حال حاضر جزو برترین نرم‌افزارهای ادیت فیلم در سیستم عامل اندروید است و توانایی گرفتن خروجی از ویدئوها با کیفیتی بسیار بالا را دارد. از ویژگی‌های برجسته این نرم‌افزار می‌توان به تغییر میزان نور در ویدئو، اضافه کردن افکت‌های مختلف در محل اتصال دو ویدئو به یکدیگر و نوشتن متن با فونت‌های مختلف اشاره کرد. در این نرم‌افزار امکان اضافه کردن تصویر به ویدئو نیز وجود دارد و نرم‌افزار کاین مستر از تمامی فرمت‌های تصاویر پشتیبانی می‌کند.

دانلود KineMaster

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Flashlight File Manager Premium 2.6.0 – مدیریت فایل ساده و قدرتمند

برنامه Flashlight File Manager Premium نرم‌افزار مدیریت فایل قدرتمندی مخصوص سیستم‌عامل اندروید است که با محیطی بسیار ساده به استقبال کاربران می‌آید. این نرم‌افزار را گروه برنامه نویسان Flashlight + Clock توسعه داده و منتشر کرده است.

این برنامه به کاربر کمک می‌کند که با دسترسی به گزینه‌هایی متنوع هر نوع فایلی را که می‌خواهد به راحتی مدیریت کند. همچنین این نرم‌افزار با اتصال به سرور‌های ابری، می‌تواند بعضی از فایل‌ها را به آن جا انتقال دهد.

دانلود Flashlight File Manager
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منم
۲۲:۴۰ ۱۹ دی ۱۳۹۹
لطفا باز هم از این مقاله های کاربردی بزارین. هربار میاییم یا اخبار کروناس یا فساد اخلاقی تو اینستا یا طرز تهیه خورشت گلابی یا عقربی که تو توالت خانم همسایه بود. سعی کنید اطلاعات مفید تر و جذاب تری مثل همین معرفی برنامه ها بزارین، ممنون.