بازدید رئیس کمیسیون عمران از راه‌های مواصلاتی و پروژه‌های عمرانی

رئیس و برخی از اعضای کمیسیون عمران مجلس در سفر به استان چهارمحال و بختیاری در نشستی با حضور مدیران استانی راه‌های مواصلاتی و پروژه‌های عمرانی استان را بررسی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت میدانی بر چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشستی با حضور کمال علیپور نایب رئیس کمیسیون عمران، خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور، جانباز مدیر عامل آبفا، پشمچی‌زاده معاون نظارت مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان در محل سازمان برنامه و بودجه استان، در خصوص تخصیص بودجه‌های مختلف پروژه‌های عمرانی این استان بحث کردند.

همچنین این هیئت در ادامه بررسی‌های خود، از روند اجرای طرح چهارخطه شهرکرد، بروجن به لردگان، روند تکمیل راه‌آهن مبارکه سفید دشت شهرکرد، تصفیه خانه فرادنبه و تصفیه خانه فارسان بازدید کردند.


بیشتر بخوانید


در جریان نظارت میدانی مجلس بر حوزه‌های انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری، نشست آبفای این استان با حضور رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران، علیپور نایب رئیس کمیسیون عمران، پشمچی‌زاده معاون نظارت مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی منظور بررسی آب و فاضلاب استان برگزار شد.

همچنین نشست بررسی راه‌های مواصلاتی و پروژه‌های عمرانی استان چهارمحال و بختیاری نیز با حضور رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران و مدیران کل استانی برگزار شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.