احمدی مطرح کرد؛

اعضای شورای عالی استان‌ها همراه قوه قضاییه در مبارزه با فساد

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: برای مبارزه با فساد همراه دستگاه قضایی هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای عالی استان‌ها که امروز (پنجشنبه ۱۸ دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از کار‌های پیش روی ما ارائه طرح‌های مناسب به مجلس و گره گشایی از کار مردم است.

وی ادامه داد: برای هم افزایی و هم فکری می‌خواهیم مشکلات امروز شهر‌ها و روستا‌ها را حل کنیم و در جلسه امروز میزبان دادستان کل کشور هستیم تا از ظرفیت دادستان‌ها برای مبارزه با فساد استفاده کنیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها بیان کرد: معتمدین مردم در راستای مبارزه با فساد همراه قوه قضاییه هستند.

وی با اشاره به مشکلات موجود گفت: گاهی اوقات برای حل موانع باید قانون را اصلاح کنیم و اگر امروز ماده ۱۰۰ و پرنده‌های زیادی وجود دارد، دلیل عمده آن این است که طرح‌های تفصیلی ما مشکل دارند.

احمدی تصریح کرد: این چه قانونی است که هم چهره شهر را زشت می‌کند و هم باعث بروز مشکلات بسیاری می‌شود، اما ریشه تمام مشکلات ماده ۵ است و از دادستانی می‌خواهیم تا در تمام مواردی که تخلف وجود دارد، ورود پیدا کنند و مشکلات برطرف شوند.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به گله برخی از شورا‌ها گفت: گاهی اوقات یکی از دادستان‌های شهرستان‌ها فردی را دستگیر می‌کند، اما پس از آن متوجه می‌شوند که مشکلی نداشته است و همین موضوع منجر به رفتن آبروی آن‌ فرد می‌شود، لذا می‌خواهیم تا تبادل فکری بهتری میان دادستان و اعضای شورا‌های شهر ایجاد شود تا مشکلات برطرف شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار