پایان رسیدگی به بخش درآمدی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق

رسیدگی به بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۰ در نشست امشب کمیسیون تلفیق به پایان رسید و از شنبه هفته آینده کار رسیدگی به بخش هزینه‌ای آغاز خواهد شد.

به گزارش حوزه مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان،  کار رسیدگی به بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه به پایان رسید.

اعضای کمیسیون تلفیق در نشست بعدی خود که صبح روز شنبه ۲۰ دی‌ماه ۹۹ برگزار می‌شود کار رسیدگی به بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال آینده را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۸ دی ۱۳۹۹
قانون شفافیت آراء نمایندگان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۸ دی ۱۳۹۹
با سلام ودرود به مقام شامخ شهدا امیدواریم که در بودجه ۱۴۰۰تکلیف معلمین خرید خدمات که از سال ۹۳ به بعد جانانه پای کار هستند روشن شود و نمایندگان محترم به این وضعیت اسف بار (عدم قرارداد و بیمه ناقص) پایان داده و تکلیف این عزیزان را روشن نمایند
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۲:۱۹ ۱۸ دی ۱۳۹۹
ا صلوات بر محمد و آل محمد و درود بر روح پرفتوح امام راحل و شهدای عزیز و گرانقدر این سرزمین،
به استحضار می‌رساند در بسیاری از دستگاه‌های اجرایی نیروهایی با توانمندی، تجربه و مسئولیت‌پذیری بالا و مدارک تحصیلی تخصصی و مرتبط، تحت عنوان نیروهای قراردادی طرح‌های عمرانی مشغول به خدمت می‌باشند و تنها تفاوت این نیروها با نیروهای قراردادی کار معین، نداشتن شناسه کارمندی است که همین امر باعث تضییع حقوق این نیروها از لحاظ نحوه اجرای نظام پرداخت می‌گردد و در هیچ‌یک از تصمیمات دولت این نیروها مورد توجه قرار نمی‌گیرند و هیچ‌گاه صدایشان به جایی نمی‌رسد. لذا از مجلس محترم و مسئولین ذی‌ربط تقاضا داریم با عنایت به وظایف محوله و تخصصی این نیروها و تجربیاتی که طی سال‌ها خدمت خود در دستگاه‌های مربوطه کسب نموده‌اند و قطعاً بیش از هر نیروی جدیدالورودی امکان کمک به پیشرفت و تعالی دستگاه‌های محل خدمت خود را دارند، نسبت به مشخص نمودن وضعیت این نیروها پس از سال‌ها خدمت و افزایش روحیه امید و نشاط کاری این زحمتکشان دستورات را صادر فرمایید.
لازم به توضیح است بودجه مورد نیاز جهت تأمین حقوق و مزایای این نیروها در سازمان برنامه و بودجه مصوب و موجود است و شاید با اندکی تغییر و جابجایی بودجه امکان به وقوع پیوستن این اتفاق بزرگ با دستان توانمند ریاست محترم مجلس و نمایندگان شریف مردم در مجلس شورای اسلامی قابل اجرا باشد.

با تشکر
آخرین اخبار