اتلتیک بیلبائو - بارسلونا/ استارت کاتالان‌ها برای کم کردن فاصله ۱۰ امتیازی تا صدر

تیم فوتبال بارسلونا امشب در ورزشگاه سن مامنس به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار معوقه هفته دوم لالیگا، امشب میان تیم‌های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو برگزار خواهد شد.  

بارسلونایی‌ها که در فصل جاری نتایج ناامید کننده‌ای کسب کرده اند، با ۲۸ امتیاز در رده پنجم قرار دارند و برای کم کردن فاصله ۱۰ امتیازی خود تا صدر جدول، نیاز شدیدی به امتیازات بازی‌های معوقه خود دارند.  

در طرف دیگر اتلتیک بیلبائو از ۱۷ بازی خود در این فصل، ۲۱ امتیاز گرفته و در رده نهم قرار دارد. شاگردان گاریتانو روند پرنوسانی داشتند و از ۵ بازی گذشته خود، ۲ پیروزی، ۲ شکست و یک تساوی به دست آورده اند.  

اتلتیک بیلبائو در تقابل با بارسلونا نتایج نسبتا خوبی گرفته و با وجود ۵ شکست، ۳ بار موفق شده حریف قدرتمند خود را شکست دهد و ۲ بار هم کاتالان‌ها را متوقف کرده است.

آبی و اناری پوشان برای بازی امشب آنسو فاتی، سرجی روبرتو، جرارد پیکه و فیلیپه کوتینیو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و همین موضوع می‌تواند کار بارسلونا مقابل تیم میزبان را سخت‌تر کند، اما خبر خوب برای هواداران بارسلونا این است که لیونل مسی دوران مصدومیتش را پشت سر گذاشته و مشکلی برای همراهی تیمش در بازی امشب ندارد.


بیشتر بخوانید:


دیدار ۲ تیم ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه سن مامنس برگزار خواهد  شد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار