پیامک‌های دریافتی هفدهم دی‌ماه؛

از کمبود گاز در جیرفت تا نیمه کاره رها کردن مسکن مهر در پردیس

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفدهم دی‌ماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفدهم دی‌ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۳۱۱۹....۹۱۲: سلام خسته نباشید لطفا از خانه‌های مسکن مهر پردیس گزارش بگیرید با کلی بدبختی خریدیم الان هم بعد ازیک سال آماده نیست قرار بود خرداد تحویل شود الان هم می‌گویند ۳۰ میلیون دیگر پرداخت کنید. توروخدا شما پیگیری کنید.


۷۶۲۹....۹۱۸:گوشی همراه وفضای مجازی که برای دانش آموزان متوسطه اعلام شده به خداقسم نوجوانان وجوانان را دچارمشکلات کرده و تمام وقت خود راصرف برنامه‌های دیگر می‌کنند تادرس. لطفا پیگیری شود.


۴۸۶۳....۹۳۳: سلام لطفا درباره صندوق پالایش یکم گزارش تهیه کنید و از مسئولان مربوطه در این باره سوال کنید، این صندوق از لحظه بازشدن تا به حال حدود بیش از ۳۰ درصد به سهامداران ضرر وارد کرده، دولت با تبلیغات فراوان مردم را ترغیب به خرید کرد، اما به جز ضرر چیزی عاید مردم نشد، لطفا پیگیری کنید.


۵۳۰۶....۹۱۵: سلام لطفادرباره گرانی آهن بامسئولان گفتگوکنید قشرضعیف توان خرید ندارند.


۳۰۹۵....۹۱۳: با عرض سلام خواهشمندم نسبت به موضوع به کارگیری واستخدام نیرو‌های شورای حل اختلاف پیگیری شود.


۷۵۴۸.....۹۳۵: با سلام آقا تو رو خدا یک گزارش از نحوه خدمات خودرو ساز‌ها بگیرید الان حدود یک سال هست قراراست قطعه گارانتی ماشین من را بدهند، ولی کسی پاسخگو نیست از شما خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۸۳۹۷....۹۱۲: سلام چراتکلیف سود سهام یا خرید وفروش بانک انصارکه باسپه یکی شده معلوم نمی‌شود یا بانک دی؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۶۲۰۰....۹۰۳: سلام خواهش می‌کنم پیگیر سهامداران بانک مهر اقتصاد را که جمعی از جانبازان و ایثارگران هستندو خیلی از آن‌ها از کار افتاده و درمانده هستند را باشید سهام ما در سال ۹۳ شش برابر شده وباید در نظرگرفته می‌شد، ولی در ادغام این بانک افزایش سهام در نظر گرفته نشد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۰۸۵۸....۹۳۶: سلام. چرا در شهرجوپار از توابع استان کرمان طرح قاسم سلیمانی برگزار نمی شود کرونا دراین شهر تاحالا جان زیادی ازهموطنان را گرفته است پیگیری کنید. واقعأ نیمی از مردم این شهر فقیرهستند که هزینه یک دکترعمومی راندارند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۲۲۶۹....۹۱۱: سلام فرهنگی بازنشسته و مستاجر هستم شرایط مسکن ملی و وام ودیعه مسکن را دارم مدارک را داده بانک به دلیل چک برگشتی وام را نمی‌دهد البته وجه چک از حقوقم کسر می‌شود قرار بود مشکل چک حل شود لطفا پیگیری شود با تشکر از شما


۲۶۲۰....۹۱۵: سلام؛ وجود آب در سیلندر‌های گاز مایع خانواردر زابل لطفا پیگیری شود.


۲۳۶۴....۹۱۳: چرا تو شهرستان جیرفت یه کپسول گاز کمیاب شده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب ز
۱۹:۰۵ ۱۷ دی ۱۳۹۹
با سلام وتشکراز پی گیری پیام ها انشاالله موفق یاشید
آخرین اخبار