بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۱۷ دی؛

دلتنگی غمناک آقای بازیگر برای مادرش که دیگر نیست/ گریم متفاوت بهتاش پایتخت در فیلمی جدید

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

 اتابک نادری، بازیگر سینما و تلویزیون که چندی پیش مادر خود را از دست داد، امروز با ابراز دلتنگی برای مادر مرحومش، پستی را در صفحه مجازی‌اش به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"تماسی که دیگر بی پاسخ می ماند. از مرداد ماه که مادر دنیای خود عوض کرده شاید باورتان نشود دو روز است عین بچه ننور دل تو دلم نبود که به مادرم زنگ بزنم در دلتنگی این روزها می خواستم یکبار دیگر صدایش را، دعا گویی اش را ، احوالپرسی اش را بشنوم با اینکه کار سختی نبود ولی دستم به گوشی نمی رفتم ، امروز از لیست شماره ها نام (مادر) را انتخاب کردم چشمانم را بستم و مثل همیشه منتظر صدایش ماندم بوق زد زد زد ((مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد))  و من باز به خودم آمدم گفتم ... ای وای مادرم ... مادر حلالم کن. دلم گرفته بود قصد ناراحت کردن نداشتم روح تمامی مادران آسمانی شاد و نفس تمامی مادران ایران زمین گرم باد."

دلتنگی اقای بازیگر برای مادرش

 

احسان خواجه امیری، خواننده معروف و پرطرفدار موسیقی سبک پاپ، با انتشار تصویری قدیمی و دیده نشده از دوران نوجوانی خود، در صفحه‌اش نوشت:

"از قدیم ندیما تو کار شادی آفرینی بودم"

عکس دیده نشده از احسان خواجه امیری

 

بهرام افشاری، هنرپیشه سینما و تلویزیون که با ایفای نقش بهتاش در سریال «پایتخت» شناخته شد، تصویری متفاوت از خود در فیلم «صحنه زنی» که برای جشنواره فجر ساخته شده را منتشر کرد.

"فیلم (صحنه زنی) به کارگردانی علیرضا صمدی در جشنواره فجر
به امید ایجاد شرایطی مطلوب برای اکران مردمی در جشنواره
عکس:اردلان آذرمی
"

گریم متفاوت بهتاش پایتخت

 

امیر مقاره، خواننده جوان موسیقی پاپ که همراه با رهام هادیان تحت عنوان «ماکان بند» فعالیت می‌کند، استوری قابل تأمل زیر را در صفحه مجازی‌اش به اشتراک گذاشت.

استوری قابل تامل خواننده ماکانبند

 

مهشید جوادی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون و ایفاگر نقش «مرضیه مقدم» در سریال «بچه مهندس ۳»، با انتشار تصویر جدیدی از خود در صفحه شخصی‌اش نوشت:

"حال روح اگر خوب باشد جسم ناخوش در اوج سلامت به سر خواهد برد، باشد به یادگار برای این روزهایم"

پست جدید بازیگر بچه مهندس

 

بنیامین بهادری، خواننده شناخته شده موسیقی سبک  پاپ در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش استوری زیر را به اشتراک گذاشت.

استوری جدید بنیامین بهادری

 

حامد کمیلی، هنرپیشه سینما و تلویزیون، تصویری قابل تأمل که به تأثیر برخی حرف‌ها بر قلب انسان‌ها اشاره دارد را در صفحه‌اش منتشر کرد.

استوری قابل تامل حامد کمیلی

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار