نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع:

امروز نیرو‌های مسلح کشور در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند

حجت الاسلام آقاجان پور گفت: به برکت خون شهدا و تفکر انقلابی امروز نیرو‌های مسلح کشور در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام والمسلمین آقاجان پور، نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امشب در مراسم اربعین دانشمند هسته‌ای، شهید محسن فخری زاده که با حضور خانواده معظم این شهید والامقام و قشر‌های مختلف مردم در حرم حضرت معصومه(س)با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن فخری زاده و نقش شهدا در پیشبرد و تحقق عزت و آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت‌های روز افزون نظام اسلامی در همه عرصه‌ها مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا در برهه‌های مختلف است.

او افزود: شهید فخری زاده متولد شهر قم، خاستگاه انقلاب اسلامی بود که علاوه بر مجاهدت و تلاش‌های علمی، در صحنه‌های دفاع از انقلاب و مقابله با دشمنان و در دوران دفاع مقدس نقش موثری داشت.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با تاکید بر این که دشمن هرگز دست از دشمنی علیه کشور ما برنمی دارد، افزود: ایستادگی ، مقاومت و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی تنها راه مقابله با دشمنان است.

حجت الاسلام  آقاجان پور تصریح کرد: به برکت خون شهدا و تفکر انقلابی امروز نیرو‌های مسلح کشور در بالاترین سطح آمادگی به لحاظ دفاعی و تجهیزات نظامی قرار دارند که هیچ دشمن خارجی جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارد و ایران امروز به نقطه امید مستضعفان جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار