پیش‌بینی مقام سابق جمهوری‌خواه درباره برتری چین در جهان

رئیس جمهوری‌خواه سابق مجلس نمایندگان آمریکا آینده سیاسی و اقتصادی این کشور در سایه رویارویی با قدرت یافتن چین را پیش‌بینی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، نوت گینگریچ، رئیس جمهوری‌خواه سابق مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی از برتری چین در عرصه جهانی در سال‌های آتی سخن گفت.

رئیس سابق مجلس نمایندگان جمهوری‌خواه اعلام کرد:  اولین  و مهمترین اتفاقی که در سال‌های نه چندان دور اتفاق خواهد افتاد  این است که چین به عنوان یک قدرت بزرگ ظاهر می‌شود و برای تبدیل شدن به قدرت برتر جهانی با آمریکا رقابت خواهد کرد. به همین دلیل، برخی از کشور‌ها، به ویژه در آفریقا و شاید آمریکای لاتین، تصمیم بگیرند که آینده آن‌ها با چین باشد. 

گینگریچ همچنین اظهار داشت که شیوع ویروس کرونا یکی دیگر از مهم‌ترین اتفاقات آینده خواهد بود. افرادی که فکر می‌کنند زندگی در تابستان به حالت عادی برمی گردد سخت در اشتباه هستند.

او همچنین از پیامد‌های اقتصادی استراتژی دولت برای تعطیلی و از بین رفتن  مشاغل خبر داد و گفت: مردم نمی دانند که دولت‌ها به راحتی می‌توانند اقتصاد را از بین ببرند و راه اندازی مجدد این اقتصاد بسیار  سخت است.

این قانونگذار سابق آمریکا در بخشی دیگر از اظهاراتش در مورد گسترش قاچاق انسان، مواد مخدر و دارایی غیرقانونی در آینده این کشور هشدار داد.

گینگریچ پیش‌بینی کرد که سیستم آموزشی بحران زده کشورش به نقطه جوش برسد و در دهه آینده یک جنگ عظیم بین اتحادیه‌های معلمان و اتحادیه‌های کارمندان دولت به راه بیفتد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار