گناوه در فهرست طرح ملی توسعه فراگیر قرار گرفت

استاندار بوشهر گفت: در اجرای طرح ملی توسعه فراگیر، طرح‌های توسعه‌ای شهرستان گناوه به عنوان شهرستان منتخب در استان رسیدگی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست بررسی طرح ملی توسعه فراگیر شهرستان‌های منتخب کشور بیان کرد: طرح ملی توسعه فراگیر و محرومیت زدایی در ۳۱ شهرستان منتخب اجرا می‌شود که از استان بوشهر شهرستان گناوه در این طرح قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه شهرستان گناوه ظرفیت‌های بسیار مطلوبی برای توسعه در بخش‌های مختلف دارد، افزود: با توجه به بندری بودن گناوه، توسعه اسکله این شهر از ضرورت‌های توسعه شهرستان است.

استاندار بوشهر ادامه داد: در شهرستان گناوه در بخش‌های مختلف از جمله تولید ماهی در قفس، شیلات، تولید جوجه یک روزه و ... اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است.


بیشتر بخوانید


گراوند با بیان اینکه تکمیل راه بندر ریگ به گناوه از اولویت‌های توسعه شمال استان بوشهر است، از اداره کل راه و شهرسازی  خواست برای تکمیل این طرح، اقدام کند.

او، منطقه ویژه اقتصادی شمال استان را از دیگر محور‌های توسعه‌ای برای شهرستان‌های شمالی از جمله شهرستان گناوه برشمرد و افزود: باید فعالیت‌های شیلات، صنایع پایین دستی نفت و گاز، گردشگری در این منطقه رونق یابد تا منجر به اشتغال در شمال استان شود.

استاندار بوشهر همچنین تاکید کرد: سازمان‌های توسعه‌ای در کشور سهم خود در رونق اشتغال و تولید استان بوشهر را ا عملیاتی کنند.

گراوند گفت: برنامه ریزی برای ساخت سد چهارروستایی، اجرای طرح توسعه اسکله بندر گناوه و حضور سازمان‌های توسعه‌ای برای کمک به رونق تولید و اشتغال در شهرستان گناوه ضروری است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.