حرکت عراقی‌ها به سمت میدان التحریر بغداد برای اعلام وفاداری به فرماندهان مقاومت+ تصاویر

مردم عراق برای شرکت در تجمع مردمی اعلام وفاداری به سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در میدان التحریر بغداد، به سمت این شهر حرکت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری صابرین نیوز، عراقی‌ها از صبح زود خود را به میدان التحریر بغداد رسانده‌اند تا در تجمع میلیونی اعلام وفاداری به فرماندهان شهید سردار سلیمانی و المهندس و محکومیت جنایت آمریکا در ترور این فرماندهان شرکت کنند.

این تجمع قرار است ساعت ۱۳ به وقت محلی برگزار شود. سیل جمعیت مردم عراق به سوی میدان التحریر بغداد روان شده است.

صابرین نیوز از ترافیک پر حجم در ورودی‌های شهر بغداد خبر داد. شمار زیادی از مردم عراق در حال ورود به بغداد برای شرکت در تجمع میلیونی میدان التحریر هستند.

حرکت عراقی‌ها به سمت بغداد برای اعلام وفاداری به سردار سلیمانی و المهندس+ تصاویر

حرکت عراقی‌ها به سمت بغداد برای اعلام وفاداری به سردار سلیمانی و المهندس+ تصاویر

این پایگاه خبری در ادامه از طنین‌انداز شدن شعار «نه به آمریکا و نه به اسرائیل» در میان عراقی‌ها که در حال حرکت به سمت میدان التحریر بغداد هستند، خبر داد. 

حرکت عراقی‌ها به سمت میدان التحریر بغداد برای اعلام وفاداری به سردار سلیمانی و المهندس+ تصاویر

حرکت عراقی‌ها به سمت میدان التحریر بغداد برای اعلام وفاداری به سردار سلیمانی و المهندس+ تصاویر

خواسته اساسی تظاهرات امروز عراقی‌ها که قرار است ساعت ۱۳ به وقت بغداد و با شعار «شهادت و حاکمیت» آغاز شود، اخراج نظامیان اشغالگر آمریکایی از عراق خواهد بود.

کمیته عالی هماهنگی برای برگزاری تظاهرات «شهادت و سیادت» که برای اعلام وفاداری به خون فرماندهان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس نائب رئیس سازمان بسیج مردمی عراق و شهدای همراه آنان و درخواست برای اخراج نیرو‌های اشغالگر آمریکایی از عراق، خواستار برگزاری تظاهرات میلیونی در میدان التحریر شده به شرکت کنندگان در این تظاهرات چندین توصیه کرده است که عبارتند از:
۱-شرکت‌کنندگان در تظاهرات، هیچ پرچمی به غیر از پرچم عراق و بسیج مردمی عراق به همراه نداشته باشند.
۲- پوشیدن لباس نظامی در این تظاهرات ممنوع است.۳-هیچ گونه شعار حزبی یا سیاسی یا طائفه‌ای داده نشود و خواسته اساسی نیز خروج نیرو‌های اشغالگر آمریکایی از عراق است.

۳-هیچ گونه شعار حزبی یا سیاسی یا طائفه‌ای داده نشود و خواسته اساسی نیز خروج نیرو‌های اشغالگر آمریکایی از عراق است.
۴-پرچم هیچ گروه یا تشکل یا حزبی در این تظاهرات حمل نشود.
۵-هیچ عکسی ازهیچ شخصیت سیاسی یا نماد دینی به همراه تظاهرکنندگان نباشد.
۶-شرکت‌کنندگان به تجمع در زمان تعیین شده یعنی ساعت ده صبح و مکان تعیین شده در میدان التحریر پایبند باشند تا تظاهرات از ساعت یک آغاز شود.
۷-به نیرو‌های امنیتی، کمک و با آنان همکاری کامل شود تا این تجمع میلیونی مسالمت آمیز با هدف تأکید بر حاکمیت عراق با موفقیت برگزار شود.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار