تاکسیرانان بجنوردی دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

معاون امور فنی و زیر بنایی شهرداری بجنورد گفت: تاکسیرانان بجنوردی دستور العمل بهداشتی ستاد ملی کرونا در خدمات رسانی به شهروندان را رعایت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مهدی حمیدی  معاون امور فنی و زیر بنایی شهرداری بجنورد در تشریح دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان تاکسیرانی گفت :براساس دستور العمل‌های بهداشتی رانندگان تاکسی باید از ماسک استفاده کنند، فضای خودرو را با مواد ضد عفونی کننده ضدعفونی نمایند و از سوار کردن مسافران بدون ماسک اجتناب کنند.


بیشتر بخوانید 


او ادامه داد: هم چنین براساس مصوبه شورای اسلامی شهر رانندگان تاکسی موظف هستند فقط سه مسافر در تاکسی سوار کنند که این مهم با توجه به افزایش نرخ جا به جایی مسافر رعایت می‌شود.

تاکسی‌ها مشمول طرح منع تردد نمی‌شوند.

معاون فنی و زیر بنایی شهرداری بجنورد گفت: با تصمیم ستاد ملی کرونا در استان تاکسی‌ها مشمول منع تردد نمی‌شوند و مجاز هستند بعد از ساعت ۲۱ تردد کنند

او افزود: هم اینک رانندگان تاکسی خدمات تعریف شده به عنوان ساعات مجاز فعالیت در شهر، مناسب وضعیت شهری ارایه خدمات می‌دهند.

حمیدی تاکید کرد: رانندگان تاکسی از روز‌های نخست شیوع بیماری کرونا در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا بوده و به تعهد و وظیفه خود عمل کردند.

هم اینک ۶۰۰ دستگاه تاکسی در بجنورد فعال است.

انتهای  پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.