مدیر کل کمیته امداد استان سمنان مطح کرد؛

اشتغال و سرمایه گذاری دو بال توانمندی ایتام در عصر امروزی

مسعودیان راد گفت: اشتغال و سرمایه گذاری دو بال توانمندی ایتام در عصر امروزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد استان سمنان در ارتباط ویدئو کنفرانس با سید مرتضی بختیاری، رئیس کیمته امداد و با حضور استاندار و معاون استاندار سمنان، تصریح کرد: تنها جمع آوری کمک های مالی برای ایتام بسنده نیست، بلکه چگونگی هزینه کرد، مدیریت منابع ، کیفی سازی منجر به توانمدی ایتام می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: اشتغال و سرمایه گذاری دو بال توانمندی ایتام در عصر امروزی است.

او با اشاره به جشن پایان نیازهای ضروری ایتام در ۲۰ قلم (کالاهای اساسی) با احصا نیازمندی‌های آنان و مشارکت خیرین تا دهه مبارکه فجر، تصریح کرد: تا کنون بخش زیادی از نیازهای ضروری در قالب کالای اساسی برطرف و تامین شده است.

محسن مسعودیان راد با اشاره به اینکه  فاز اول توانمندی  ایتام با احصا نیازمندی‌های آنان و مشارکت شما خیرین در دهه مبارکه فجر رقم می‌خورد، تصریح کرد: نیازهای خانواده ایتام در سرفصل‌های مختلف مسکن، اشتغال، فرهنگی، تحصیل، درمان و سایر موارد حمایتی احصا شده است و در حال حاضر با تهیه فهرست نیازمندی‌ها درصدد رفع نیازهای ضروری ایتام هستیم.

او با تاکید بر استعداد سنجی دقیق از توانمندی های ایتام تصریح کرد:آینده نگری و توانمندی ایتام در حوزه اشتغال و ایجاد بازار سرمایه گذاری، عدم وابستگی به کمیته امداد و سایر دستگاه ها ونهادهای حمایتی را در پی دارد.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.