معاون استاندار سمنان:

پای آمریکا از منطقه قطع خواهد شد

خجسته پور بابیان اینکه مسیر شهدا به‌ویژه سردار دل‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: قطع شدن پای آمریکا از منطقه با شیفتگان شهادت محقق می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در مراسم یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی همراه یا تشییع پیکر پاک و مطهر شهید گمنام به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه شهدا همانند مادرشان حضرت زهرا (س) با گمنامی اما خوش‌نامی به شهادت رسیدند و تشییع شدند، ابراز داشت: امیدواریم در این ایام فاطمیه با برگزاری مراسم بتوانیم یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه‌داشته و اثبات کنیم که مسیرشان همچنان ادامه دارد.

او بابیان اینکه تقارن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با ایام فاطمیه و چهلم شهید محسن فخری زاده منشأ خیروبرکت برای نظام و ملت است، افزود: یاد همه این شهدا به‌خصوص شهید شاخص استان شهید شاطری و سه هزار شهید استان را گرامی داشته و راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بابیان اینکه آرزو می‌کنیم که بتوانیم ادامه‌دهنده خوبی برای همه شهدا و سردار دل‌ها باشیم، ابراز داشت: خون این افراد در حین گمنامی نشان داد که در باغ شهادت همچنان باز است و از هیچ‌چیز هراسی بر دل نداریم.

خجسته پور در ادامه خطاب به آمریکا تصریح کرد: طبق سخنان رئیس‌جمهور اگر شما دست سردار ما را قطع کردید ما پای شمارا از منطقه قطع خواهیم کرد باید گفت که این موضوع تنها باوجود شیفتگان شهادت محقق خواهد شد و داغ تک‌تک آن‌ها را بر دلشان خواهیم نشاند.

او بابیان اینکه حتی اگر بیگانگان را از منطقه بیرون کنیم بازهم جای خالی افرادی نظیر سردار حاج قاسم سلیمانی پیش ملت ایران خالی خواهد بود، افزود: افرادی نظیر شهید محسن فخری زاده خدمات ارزشمندی بر جامعه ارائه کردند و شهادت ایشان نشان داد که از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار