فراخوان نام گذاری جایگاه‌های ساماندهی کارگران ساختمانی به وسیله شهروندان

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی گفت: به منظور نام گذاری جایگاه‌های دائمی ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت در سطح مشهد فراخوانی برای شهروندان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود رضوی مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی گفت: طرح ساماندهی کارگران ساختمانی از اردیبهشت ماه امسال و به منظور حمایت از کارگران و افراد بیکار شده در اثر شیوع بیماری کرونا شکل گرفت و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته است.
 
او افزود: با بازخورد مثبتی که این طرح در میان کارگران و کارفرمایان داشت مقرر گردید با حمایت شورای اسلامی مشهد در فاز نخست، ۱۲ جایگاه دائمی ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت در سطح مشهد ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی ادامه داد: به همین منظور، کار احداث این جایگاه‌ها از مدتی قبل آغاز شده است و بر اساس برنامه زمان بندی این ۱۲ جایگاه، بهمن ماه امسال آماده بهره برداری خواهد شد.

رضوی بیان کرد: از کلیه شهروندان گرامی و علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا در فراخوان نام گذاری این جایگاه‌ها و اعلام اسامی پیشنهادی مشارکت کنند و شهروندان گرامی می‌توانند اسامی پیشنهادی خود را برای این جایگاه هابه همراه نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس به پست الکترونیکی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی به نشانی Samandehi@mashhad.ir ارسال کنند.

انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.