عضو ارشد حماس: شهید سلیمانی از نبرد با رژیم اشغالگر در نوار غزه دور نبود

یکی از اعضای ارش جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که شهید سلیمانی از نبرد با رژیم اشغالگر در نوار غزه دور نبود و لحظه به لحظه با مقاومت همراهی می‌کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «اسامه حمدان»، عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" بیانیه‌ای در سالروز شهادت سردار سلیمانی صادر کرد.

حمدان رابطه بین شهید سلیمانی و رهبران نظامی و سیاسی حماس را عمیق توصیف کرد.

این مقام جنبش حماس تاکید کرد: شهید سلیمانی از نبرد با رژیم اشغالگر در نوار غزه دور نبود و لحظه به لحظه با مقاومت همراهی می‌کرد.

اسامه حمدان پشیمانی را تنها بهره کشور‌هایی دانست که قدس را فروختند و با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی کردند.

مقام ارشد حماس گفت: آنچه در مورد نقش شهید سلیمانی در حمایت از مقاومت فلسطین گفته می‌شود، جزء بسیار کوچکی از حمایت‌های اوست. شهید سلیمانی بود که موشک‌های کورنت را به نوار غزه ارسال کرد.

حمدان درباره نخستین مانور گروه‌های مقاومت فلسطن در نوار غزه گفت: مانور‌های "الرکن الشدید" محدود به پاسخگویی به دشمن نیست بلکه طرح آزادسازی فلسطین را در هدف دارد.

مقام حماس افزود: محور مقاومت امروز بیش از هر زمانی قدرتمند است. شتاب برخی کشور‌ها برای عادی سازی بازتاب اراده واقعی امت اسلامی نیست. معادله مقابله با رژیم اشغالگر بر تقویت قدرت و توان متمرکز است.

حمدان تاکد کرد: شهید سلیمانی نقش مهمی را در اتحاد تمام رزمندگان مقاومت در منطقه علیه استکبار و اسرائیل ایفا کرد. سردار قاآنی از تلاش‌های شهید سلیمانی برای حمایت از مقاومت به ویژه فلسطین دور نبود. سردار سلامی به ما ابلاغ کرده است که موضع ما در قبال حمایت از مقاومت ادامه خواهد یافت. ما به جمهوری اسلامی اطمینان داریم. هر گونه عادی سازی با دشمن و برقراری رابطه با آن را به طور قاطع رد می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار