پیام‌های دریافتی در دوازدهم دی ماه؛

از وضع نامناسب آسفالت جاده در اردستان تا آب شرب آلوده در جاده قدیم فتح

پیام‌های رسیده در تاریخ دوازدهم دی ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

آزمون طراحی معماری شهریور ۹۹

باسلام احتراما ماداوطلبان آزمون طراحی معماری شهریور۹۹ باتوجه به شرایط بیماری کرونا در سطح کشور که همین موجب تحمیل استرس مضاعف برما داوطلبان شد و باتوجه به اینکه نسبت به همکاری و مساعدت درسایر گروه‌های امتحانی همکاری‌های لازم انجام شده است؛ باتوجه به درجه سختی امتحان طراحی معماری و مدت زمانی طولانی که ما داوطلبان در سرجلسه نسبت به سایر داوطلبان گروه‌های امتحانی داشتیم؛ درخواست مساعدت از شما درمورد کاهش حدنصاب نمره به زیر بیست داشته تا جانب انصاف رعایت گردد باتشکر


آب شرب
با سلام عرض ادب منطقه ۱۸ جاده قدیم فتح کیلومتر۹ بلوار سامانی پور خیابان‌های البرز اول و دوم بیش از ۵۰سال قدمت ومرکز تهران فاقد آب شرب بوده و خانواده و سریدار و کسبه به سختی آب مصرفی از طریق تانکر تامین می‌کنند و از لحاظ بهداشتی صحیح نیست همچنین روز‌های زمستانی نیز آب یخ می‌زند و سازمان مربوطه پاسخگو نبوده لذا خواهشمندیم از باشگاه خبرنگاران جوان رسیدگی به عمل آورد، پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزاریم.


درج مبلغ تسری فوق العاده خاص دامپزشکی در حکم کارگزینی

با سلام پرسنل سازمان دامپزشکی از سال ۹۲ تا به حال چشم انتظار درج حق تسری در حکم کارگزینی هستند، چون داخل حکم نمی‌رود سالهاست به صورت نامنظم و خیلی کمتر از مبلغی که مجلس تصویب کرده پرداخت می‌شود خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


نیرو‌های شرکتی در کادر درمان
ما پرسنل کادر بهداشت و درمان سراسر کشور که در خط مقدم ویروس منحوس کرونا مجاهدانه ایثارگری کردیم، خواهان تبدیل وضعیت بدون آزمون نیرو‌های شرکتی و قراردادی خود هستیم، این موضوع منجر به اختلاف حقوق چند میلیونی و اختلاف بین پرسنل بهداشت و درمان شده است، لطفا صدای خسته این قشر مظلوم باشید.


جاده برزاوند اردستان

با سلام. بعضی از جاده برزاوند روستای نیسیان و روستای همجوار آن خراب بوده ونیاز به تعمیر و آسفالت کاری دارد لطفا رسیدگی و پیگیری شود باتشکر


عامل گران فروشی خودروشورای رقابت

ازاقای رئیسی تقاضای ورود به تصمیم شورای رقابت نسبت به قیمت خودرو را داریم وخواهشمندیم دست شورای رقابت را از قیمت گذاری خودرو کوتاه کند. با سپاس


حق تدریس معلمان زحمتکش

سلام. از وزیر محترم آموزش و پرورش بخواهید حق تدریس معلمان از پارسال نداده رو بده من هم مثل تمام معلمان کشور خدمت به کشورم می‌کنم من از استان سیستان و بلوچستان هستم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار