انتقام خون حاج قاسم به سبک بانوی کارآفرین کشور

یک بانوی کارآفرین ایرانی، با انتشار توئیتی درحساب شخصی خود از انتقام به سبک کارآفرینی و تولید اجزای تجهیزات پزشکی تحت تحریم آمریکا در سالروز شهادت حاج قاسم خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان شهادت سردار سلیمانی تا کنون، بارها و بارها واژه انتقام را شنیده‌ایم و همگی امید داریم روزی برسد که انتقام سخت واقعی از قاتلان و آمران به ترور حاج قاسم سلیمانی گرفته شود؛ اما نباید فراموش کرد، هر قدمی که در راستای پیشرفت کشور و بی نیازی از بیگانگان برداشته شود، خود می‎تواند انتقامی باشد از کسانی که با ترور افراد برجسته کشور سعی در عقب راندن جمهوری اسلامی دارند.

به همین منظور، در راستای فرارسیدن اولین سالروز ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی، نسیم توکل، بانوی کارآفرین نمونه، با انتشار توئیتی در حساب شخصی‎اش از انتقام به سبک کارآفرینی و تولید اجزای تجهیزات پزشکی خبر داده است. توکل در صفحه‌اش نوشت:

"‏انتقام به سبک ‎کارافرینی
۱ سال اهنگ پیشوازم، صدای ‎قاسم سلیمانی است، مزاح می‌کنند که تو کجا و ...
و من می‌گویم سلیمانی نقطه تعادل بود عنصر منطق و اعتدلال، به نامش کوشیدیم در سالگردش انتقام بگیریم و امروز با طراحی و تولید دو ساب سیستم مهم در تجهیزات پزشکی تحریمی امریکایی انتقام گرفتیم"‎‎

انتقام به سبک کارآفرینی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۸:۲۳ ۱۳ دی ۱۳۹۹
خدا قبول کنه ان شا الله
آخرین اخبار