بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۱۱ دی؛

تصاویری دردناک از شدت آلودگی هوای تهران/ استوری محمد علیزاده از مزار جدید شجریان/ تبریک تولد خواننده معروف به سردار آزمون

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

لیندا کیانی، بازیگر سینما و تلویزیون، دقایقی پیش با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی مجازی‌اش شعری از فریدون مشیری را به اشتراک گذاشت.

"امروز را به باد سپردم
امشب کنار پنجره بیدار مانده ام
دانم که بامداد
امروز ِ دیگری را با خود می آورد
تا من دو باره آن را
بسپارمش به باد ....
از : فریدون مشیری
"

پست جدید لیندا کیانی

 

علیرضا طلیسچی، خواننده پرطرفدار موسیقی سبک پاپ، به مناسبت سالروز تولد مادرش تصویری را در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشته  و با ابراز علاقه به وی نوشته است:

"به حج رفتن یه دنیا عشق میخواد
من از عشقم به حج رفتن . گذشتم
تمام عمر ، کعبم مادرم بود
طواف کعبه واجب بود و گشتم....
مامان تولدت مبارک
دوست دارم."

علیرضا طلیسچی و مادرش

 

کاوه سماک‌باشی، بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش، تصویری از خود را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"يادمان باشد؛
همراهي خدا با انسان مثل نفس كشيدن است:آرام ، بي صدا ،هميشگي
خدايا شكرت
"

پست جدید کاوه سماک باشی

 

امیرمحمد متقیان، که سال‌هاست همراه با عمو پورنگ در زمینه برنامه‌های کودک و نوجوان فعالیت می‌کند، با انتشار تصویر جدیدی از خود در صفحه مجازی‌اش نوشت:

"وقتی تو یه شرایطی گره خوردی نترس چون همیشه توی اون گره ها یه راه فرار هست"

پست جدیدامیرمحمد متقیان

 

محمد علیزاده، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ، در تازه‌ترین فعالیت مجازی‌اش تصویری از مزار مرحوم محمدرضا شجریان را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

استوری محمد علیزاده از مزار محمدرضا شجریان

 

مرجانه گلچین، هنرپیشه مشهور سینما و تلویزیون با اشاره به فداکاری‌های کادر درمان در دوران مقابله با کرونا، تصویر قابل تأمل زیر را در استوری صفحه‌اش منتشر کرد.

فداکاری کادر درمان در مبارزه با کرونا

 

امیرحسین آرمان، هنرپیشه جوان سینما و تلویزیون در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش تصویری از خود را منتشر کرده و به هوادارانش ابراز علاقه کرد.

استوری جدید امیرحسین آرمان

 

علی عبدالمالکی، خواننده معروف موسیقی سبک پاپ، با انتشار تصویر زیر در استوری صفحه‌اش، تولد سردار آزمون، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران  را تبریک گفت.

تبریک تولد علی عبدالمالکی به سردار آزمون

 

محسن کیایی، بازیگر سینما و تلویزیون، تصاویری ناراحت کننده از شدت آلودگی هوا در تهران را در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشت.

الودگی شدید هوای تهران

الودگی شدید هوای تهران

 

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۱ دی ۱۳۹۹
من برام سواله‌چرا‌اکثره این مثلا هنرمندها از حاج قاسم این تنها مرد میدان مبارزه با داعش و شقی ترین حیوانات جهان یادی نمیکنند.گرچه حاج قاسم و شهدای ما از خدای خودشون پاداش میگیرند نه از ما بندگان گنهکار و آویزون.ولی قدرشناسی هم خوب چیزیه.از مجرمان عالم خوب دفاع میکنند.ولی از سرداران عزت وستونهای قدرت و امنیت ما هیچی نمیگن.و سکوت میکنند.
آخرین اخبار