رژیم صهیونیستی ۳۰۰ هدف در نوار غزه را در سال ۲۰۲۰ گلوله باران کرده است

گزارش‌های نظامی رژیم صهیونیستی حاکی از این است که این رژیم ۳۰۰ هدف در مناطق مختلف نوار غزه را طی سال میلادی ۲۰۲۰ هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، بر اساس گزارش‌های نظامی منابع عبری، رژیم صهیونیستی ۳۰۰ هدف در مناطق مختلف نوار غزه را در سال ۲۰۲۰ گلوله باران کرده است.

بر اساس این گزارش‌ها، جنگنده‌های صهیونیست ۱۴۰۰ مرتبه و بالگرد‌های ارتش صهیونیستی ۴۰۰ مرتبه اقدام به گشت‌زنی هوایی در نوار غزه کردند و پهپاد‌های جاسوسی این رژیم نیز ۳۵ هزار ساعت بر فراز مناطق مختلف غزه گشت‌زنی کرده‌اند.

در بخش دیگری از این گزارش‌ها آمده است که سامانه گنبد آهنین از مجموع موشک‌ها و راکت‌های شلیک شده ۸۰ مورد را رهگیری و منهدم کرده و در سال ۲۰۲۰ یک تونل را هم در مرز غزه کشف کرده است.

این در حالی است که بر اساس همین گزارش‌ها در سال ۲۰۲۰ در مجموع ۱۷۶ موشک و راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که ۹۰ درصد آن‌ها به مناطق باز و غیرمسکونی اصابت کرده است.

از سوی دیگر مرکز آمار فلسطین اعلام کرد که جمعیت فلسطینیان در پایان سال ۲۰۲۰ میلادی به حدود ۱۳.۷ میلیون نفر رسیده که ۵.۲ میلیون نفر از آنان در فلسطین، ۱.۶ میلیون نفر در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸، نزدیک به ۶.۲ میلیون نفر در کشور‌های عربی و حدود ۷۳۸ هزار نفر هم در دیگر کشور‌ها سکونت دارند.

طبق آمار‌های اعلام شده جمعیت فلسطینیان در سرزمین تاریخی فلسطین تا پایان سال ۲۰۲۰ به حدود ۶.۸۰ میلیون نفر و جمعیت یهودیان نیز هم اکنون به ۶.۸۸ میلیون نفر رسیده است.

مرکز آمار فلسطین افزود: طبق برآوردها، تا پایان سال ۲۰۲۲ جمعیت فلسطینیان و یهودیان در سرزمین فلسطین برابر خواهد شد و به حدود ۷.۱ میلیون نفر خواهد رسید.

جمعیت کنونی فلسطینیان در داخل مرز‌های آن حدود ۵.۲ میلیون نفر برآورد شده که ۳.۱ میلیون نفر آنان در کرانه باختری و ۲.۱ میلیون نفر هم در نوار غزه ساکن هستند.

این آمار نشان می‌دهد که برخلاف ادعا‌های آمریکایی‌ها که اجرای طرح معامله قرن و امضای توافقنامه‌های صلح به توقف شهرک سازی‌ها و اشغال اراضی فلسطینی منجر خواهد شد، رژیم صهیونیستی بیش از پیش به دنبال غصب بخش‌های بیشتری از فلسطین و پیشبرد نقشه‌های تجاوزگرانه خود است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار