خواجوی: در نظر داریم چند اردوی داخلی و برون مرزی برپا کنیم/ کاراته در المپیک توکیو مدال آوری می‌کند

مربی بدنساز تیم ملی کاراته درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

نعیما خواجوی مربی بدنساز تیم ملی کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی تیم ملی بیان کرد: تا اینجا توانسته ایم ۲ سهمیه قطعی المپیک را تصاحب کنیم. بهمن عسگری سهمیه خود را قطعی کرده و میان پورشیب و گنج زاده یکی راهی المپیک می‌شود. سعی کرده ایم در اردوی اخیر تکنیک‌های لازم را با بازیکنان مرور کنیم. وقفه ۹ ماه باعث شده تا در این اردو‌ها سعی کنیم آمادگی جسمانی بازیکنان را بالا ببریم.

او افزود: سعی می کنیم بازیکنان به فرم ایده‌آل خود برگردند تا در ابتدا در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پرتغال شرکت و بعد از آن هم خود را برای مسابقات مراکش آماده کنند. در سه پایه تمرینات تیم ملی را دنبال می‌کنیم. بهمن عسگری را تا مسابقات المپیک آماده می‌کنیم. امیر مهدی زاده در مسابقات کاراته وان پاریس شانس دارد و برای این مسابقات آماده می‌شود و پورشیب و گنج زاده هم برای مسابقات کاراته وان مراکش آماده می‌شوند.

خواجوی بیان کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا اردو‌های داخلی و برون‌مرزی با تیم‌های مختلف داشته باشیم. این اردوها به بالا رفتن سطح آمادگی بازیکنان  کمک می‌کند و اجازه می‌دهد  به چیزی که مد نظر داریم برسیم. البته در کنار بحث جسمانی، بعد  روانی هم بسیار مهم است و باید مد نظر قرار دهیم. المپیک آوردگاه مهمی است و از نظر روانی بازیکنان را باید آماده کنیم.

مربی بدنساز تیم ملی کاراته درباره وضعیت بازیکنان در اردو اظهار کرد: تجربه بالای کاراته کا‌ها به ما کمک می‌کند تا برنامه‌های خود را بهتر پیاده کنیم. بعد از المپیک مسابقات جهانی زیادی را در پیش داریم و بازیکنان باید به گونه‌ای آماده شوند که بتوانند در این مسابقات با اقتدار مسیر مدنظر ما را طی کنند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار