فکری: واقعا بازی سنگینی بود/ بازیکنان استقلال بسیار با شرف و پر تلاش هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار این تیم مقابل گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار این تیم مقابل  گل گهر گفت: جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. واقعا بازی سنگینی بود. می‌توان گفت بازی خیلی خوبی بود. موقعیت‌های زیادی روی هر دو دروازه ایجاد شد. هم ما و هم گل‌گهر مستحق گل‌های بیشتری بودیم. این بازی نشان داد که این دو تیم بالای جدولی، بی‌جهت در این جایگاه نیستند. فوتبال زیبا و پر استرسی را پشت سر گذاشتیم. جا دارد از تک تک بازیکنانم بابت این بازی مردانه تشکر کنم. چیزی که من از بازیکنان انتظار دارم همین است. تیم در حال پیدا کردن شکل واقعی خود است. امیدوارم بازی به بازی به روند خوب خود ادامه دهیم.

او افزود: بار فنی بازی در نیمه نخست بیشتر بود، اما در نیمه دوم به واسطه تلاش ما برای حفظ گل و استفاده از ضدحملات و اشتباهات حریف و همین طور روی آوردن گل‌گهر به بازی مستقیم، زیبایی کنار رفت، اما تا آخرین لحظه بازی پراسترس دنبال شد.

فکری درباره مصدومیت خاقانی گفت: خاقانی مصدوم شد. مچ پای او آسیب دیده و فردا مشخص می‌شود دقیقا چه اتفاقی رخ داده است.

سرمربی استقلال گفت: ما نیمه اول هم می‌توانستیم گل سوم را بزنیم. اگر این گل را می‌زدیم شاید بازی کاملا برمی‌گشت. در نیمه دوم از بازیکنان خواستیم که از اشتباهات حریف به گل برسند. البته به ضدحملات هم فکر می‌کردیم. موقعیت‌هایی را در نیمه دوم به وجود آوردیم. قایدی می‌توانست گل سوم را بزند و آب سردی روی تیم حریف بریزد. به هر حال زیبایی فوتبال همین است. بازی مستقیم حریف باعث شد یک مقدار عقب بکشیم. در مجموع می‌خواستیم دو گل زده خودمان را حفظ کنیم. خدا را شکر به سه امتیاز که برای ما خیلی مهم بود، دست پیدا کردیم. امیدوارم در بازی‌های آینده نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم.

فکری بیان کرد: بازیکنان استقلال بسیار با شرف، با آبرو و پرتلاش هستند. خواهشی که از هواداران دارم این است که اگر حرف یا بی‌احترامی وجود دارد، به من بگویند، سر من فریاد بزنند و خودشان را خالی کنند. خواهش می کنم که به بازیکنانم کاری نداشته باشند و با روحیه دادن، تمرکز آن‌ها را بالاتر ببرند و با تعصب بیشتری پیگیر بازی‌ها باشند.

فکری درباره حضور قلعه‌نویی روی نیمکت گل‌گهر گفت: تنش‌های بازی که طبیعی است، اما در مجموع بازی برد و باخت دارد. قبل از بازی در رختکن گل‌گهر خدمت قلعه‌نویی رسیدم و احترامی که بر من واجب بود، به لو ادا کردم. قلعه نویی به عنوان پیشکسوت، بزرگتر و کاپیتان استقلال افتخارات زیادی را به دست آورده است. وظیفه من و همه استقلالی‌ها است که به او احترام بگذاریم. هر بازی رقابت است، اما چیزی که مهم است ارزش‌ها میان دو طرف است. خدا را شکر هم ما و هم نیمکت گل‌گهر این احترام را نگه داشتیم. من به عنوان یک کوچکتر باید یاد بگیرم و درس پس بدهم و به بزرگتر‌ها احترام بگذارم. رفاقت و دوستی مهمتر از سه امتیاز است.

او در مورد رشید مظاهری گفت: رشید مظاهری یکی از دروازه‌بان‌های خوب فوتبال ما است. موقعیتی که مهار کرد، خیلی خطرناک بود. مظاهری یکی از دروازه‌بان‌هایی است که می‌تواند به تیم ملی کمک کند و بیشتر از او استفاده شود. امیدواریم رشید و سایر بازیکنان ما در تیم‌ ملی حضور پیدا کنند.

سرمربی استقلال درباره وقت کشی گفت: وقت کشی نکردیم. تیم شما (خبرنگار سیرجانی) باخته و شاید ناراحت باشید. یکی - دو مورد اینگونه بود. ما از دقایق اولیه بازی جلو افتادیم و چنین اتفاقی که بخواهد تکرار شود، نداشتیم، اما در مجموع در نیمه اول و دوم موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم تعداد گل‌های خود را بیشتر کنیم. چون تیم شما باخته ناراحت هستید و این سوال را مطرح می‌کنید.

فکری در مورد مدیریت استقلال گفت: جا دارد از مجموعه باشگاه، مدیرعامل و هیئت مدیره تشکر کنم که فضای خوبی در تیم ایجاد کرده اند.  اتحاد در هیئت مدیره مطمئنا در نتیجه‌گیری تیم تاثیر دارد. از تک تک اعضای هیئت مدیره تشکر می‌کنم. همه مجموعه تلاش می‌کنند و می‌خواهند فضای خوبی را به وجود بیاورند.

او گفت: بازی پرتنش و سختی بود. جا دارد از دپارتمان داوری تشکر کنم که داوران باتجربه‌ای را برای این بازی انتخاب کرد. یکسری اشکال‌ها و ایراد‌ها برای دو طرف بود. چون هنوز تصاویر و صحنه‌ها را ندیده ام نمی‌توانم قضاوت درستی داشته باشم. جا دارد به تیم داوری خسته نباشید بگویم و تشکر کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۱ دی ۱۳۹۹
#پاپا مسعود بیشتر تلاش کن وگر نه اخر فصل خراب میشن روت این کیسه ها :))))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
اس اس
۲۱:۲۲ ۱۰ دی ۱۳۹۹
استقلال خدایی تو این بازی خوب بازی کرد چون فکری نوع بازی قلعنویی رو میدونست و خوب بازی کرد ولی تو بازی های دیگه استقلال خوب بازی نمیکنه بخاطر اینکه انالیزور خوب نداره هم فکری خوبه هم بازیکنان ترو خدا هر کی استقلالیه از فکری حمایت کنه فقط یه انالیزور خوب کم داره که باید اضافه کنه
آخرین اخبار