در آستانه فرارسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی صورت گرفت؛

حرکت جهادی علمای شیعه و اهل سنت تربت جام برای نجات زندگی بیماران

امروز در حرکتی جهادی ۳۰ نفر از علمای شیعه و اهل سنت تربت جام به مناسبت سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی به مرکز انتقال خون مراجعه کردند تا در این روز‌های کرونایی با اهدای خون خود جان انسان‌ها را نجات دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت السلام قاصری کارشناس فرهنگی امور اهل سنت خراسان رضوی گفت: جمله "اهدای خون، اهدای زندگی" را همه ما بار‌ها و بار‌ها شنیده ایم، اما شاید کمتر به این موضوع توجه کرده ایم و در روز‌های کرونایی این موضوع بیشتر نمود پیدا می‌کند.

او افزود: اهدای خون و اهدای پلاسما در شمار کمک‌های نوع دوستانه‌ای قرار دارد که جان بیماری را حیاتی دوباره می‌بخشد و درد و رنج ناشی از بیماری را می‌کاهد و سلامتی را به بیماران هدیه می‌کند به همین دلیل ۳۰ نفر از علمای تشیع واهل سنت تربت جامی تصمیم گرفتند جهت سالگرد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نذز خون داشته باشند.

کارشناس فرهنگی امور اهل سنت خراسان رضوی ادامه داد: اهدای خون در ایران سال هاست که به صورت داوطلبانه انجام می‌شود و خون و فرآورده‌های آن برای بیماران تامین می‌شود و در دین اسلام و فرهنگ ایران همواره به ایثار و انفاق سفارشات زیادی شده و حال چه بهتر که این ایثار از جنس اهدای خون مایه حیات باشد. آری خون سرخ با خود زندگی سبز را به همراه دارد.

انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.