نماینده عراقی خطاب به عاملان ترور سردار سلیمانی: راحت نخوابید

رئیس فراکسیون پارلمانی السند گفت افراید که در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس دست داشته اند، راحت نخواهند خوابید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المعلومه، احمد الاسدی، رئیس فراکسیون پارلمانی السند عراق اعلام کرد افرادی که جنایت ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد رقم زدند؛ نخواهند توانست که با آرامش بخوابند؛ همچنانکه او اعلام کرد خونخواهی واقعی از این حادثه با اخراج نیرو‌های آمریکایی از عراق به وقوع خواهد پیوست.

اسدی در گفتگو با پایگاه خبری المعلومه عراق تصریح کرد: افرادی که گمان می‌برند جنایت فرودگاه (بغداد) بدون مجازات خواهد بود، در توهم (واشتباه) هستند.

او در ادامه اعلام کرد افرادی که در این جنایت دست داشتند و با آرامش می‌خوابند، دچار توهم فراوان شده اند.

اسدی در ادامه افزود: خونخواهی واقعی، زمانی خواهد بود که نیرو‌های آمریکایی از عراق اخراج شوند. اخراج نیرو‌های آمریکایی بزرگترین سیلی به دولت ترامپ خواهد بود.

اسدی در ادامه افزود: حماقت دونالد ترامپ در ترور ابومهدی المهندس و [سردار]سلیمانی را هیچ رئیس جمهوری در آمریکا مرتکب نشد.

از سوی دیگر، «فالح الخزعلی» معاون رئیس فراکسیون سند ملی در پارلمان عراق به تحقیقات جاری در زمینه همدستان با آمریکایی‌ها در زمینه ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان اشاره کرد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت تحرک جدی دولت عراق در این پرونده بیان کرد: آمریکایی‌ها جز به قدرتمندان احترام نمی‌گذارند.
الخزعلی گفت: ترامپ تروریست به جنایت ترور فرماندهان پیروزی اعتراف کرده است. ما درباره همدستان آمریکایی‌ها در زمینه پرونده ترور فرماندهان پیروزی تحقیق می‌کنیم.

معاون رئیس فراکسیون سند ملی در پارلمان عراق در ادامه تاکید کرد: سیاست آمریکا تفاوتی ندارد؛ خواه ترامپ باشد یا بایدن. آمریکایی‌ها به دنبال ارسال پیام اطمینان بخش به رژیم صهیونیستی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار