کشف یک میلیارد ریالی کالای قاچاق در امیرآباد شمالی

جانشین پلیس امنیت اقتصادی از کشف لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "علی اصغر محمودیان" بیان داشت: ساعت ۱۰:۳۰ هفتم دی ماه کارآگاهان معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در حوالی خیابان امیرآباد شمالی به رانندگان دو دستگاه خودروی سواری تیبا و سمند تاکسی فاقد پلاک جلو مظنون و مدتی هر دو خودرو را تحت تعقیب قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان برای بررسی موضوع دستور توقف خودرو‌ها را اعلام کردند، عنوان کرد: با اعلام دستور توقف رانندگان خودرو‌ها به سرعتشان افزوده و به سرعت از محل گریختند.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران ابراز داشت: عملیات تعقیب و گریز متهمان آغاز و کارآگاهان موفق به توقف خودروی تیبا و دستگیری راننده آن شدند، ولی راننده خودروی سمند با استفاده از شلوغی معابر از محل متواری شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر از داخل خودرو، ۳۹ عدد هدفون خارجی، ۱۳ دستگاه لپ تاپ خارجی و ۹۳ دستگاه اسپیکرخارجی کشف و راننده خودرو به قاچاق بودن اموال مکشوفه معترف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را یک میلیارد ریال محاسبه کردند، افزود: راننده خودروی تیبا ضمن اعتراف به قاچاق بودن اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و شناسایی و دستگیری راننده متواری در دستور کار قرار دارد.


بیشتر بخوانید

کشف ۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق در تهران

۳۰۰ میلیارد کالای قاچاق درتهران کشف شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار