حاجی‌دلیگانی در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

ایجاد نشدن سامانه پرداخت یارانه‌ها توسط وزارت رفاه

نماینده میمه در مجلس گفت: وزارت رفاه در قانون تأمین کالاهای اساسی موظف به ایجاد سامانه‌ای برای رسیدگی به مشکلات پرداخت یارانه‌ها شد، اما تاکنون این تکلیف ادا نشده است.

وزارت رفاه سامانه بررسی پرداخت یارانه‌ها را ایجاد نکرده استبه گزارش  خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده میمه و شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز طی تذکری گفت: وزارت رفاه در قانون تأمین کالاهای اساسی موظف به ایجاد سامانه‌ای شد تا به اعتراضات افرادی که به هر دلیلی یارانه‌ معیشتی یا یارانه تأمین کالای اساسی آنها قطع شده است، رسیدگی کند و بر اساس آزمون وسع، پاسخ دهد. اما تا الان اقدامی صورت نگرفته است.

او ادامه داد: قانون مذکور به موقع از سوی رئیس جمهور ابلاغ نشد و نهایتاً رئیس مجلس ابلاغ کرد؛ به علاوه  از ۱۵ روز انتشار در روزنامه رسمی آن هم گذشته است. یارانه برای برخی واریز نشده و برای برخی که تمکن مالی دارند، واریز کرده‌اند که مشکلاتی در سطح جامعه به وجود آورده است.

هوای اصفهان سلامتی مردم را در خطر قرار داده است

حاجی دلیگانی  یادآور شد: همین امروز شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه، برخوار، اصفهان، خمینی شهر و برخی شهرستان‌های استان اصفهان به دلیل اینکه آلودگی‌هایشان از بقیه کلانشهرهای کشور بالاتر است، رسماً تعطیل شده است. هفته قبل هم یک هفته تعطیل شد، با این اوصاف وزارت نفت و نیرو تصمیم گرفتند مازوت به جای گاز در نیروگاه‌های حوزه انتخابیه‌ام مصرف شود که واقعاً سلامتی مردم را در معرض خطر جدی داده است. با همین مصرف گاز مردم نمی‌توانند درست تنفس کنند، وای به حال اینکه مازوت استفاده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۰ دی ۱۳۹۹
بالاخره طرح شفافیت آراء نمایندگان چی شد
آخرین اخبار