امیر سرتیپ تقی‌خانی خبر داد؛

اِعطای نشان فداکاری ارتش به خانواده سردار سلیمانی

سخنگوی ارتش گفت: به درخواست تعداد زیادی از پرسنل و خانواده‌های ارتشی کشور، نشان افتخاری فداکاری ارتش به خانواده معظم سردار سلیمانی اهدا می‌شود.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران که مهمان برنامه رادیویی "سرباز آرامش" بود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا بیش از ۳۸ بار در دانشکده افسری امام علی ع حضور داشته‌اند و بار‌ها در زمان حضور خود پیرامون شهدای این دانشگاه سخنان ارزشمند و پر از مهر و محبتی ارائه کرده‌اند، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام معظم رهبری قرار شد به پاس رشادت و شهادت یک هزار و ۱۸۴ دانشجو و دانش آموخته دانشکده افسری امام علی (ع) نشان فداکاری به این دانشجویان و عملا به ارتش جمهوری اسلامی اعطا شود.

وی افزود: پس از انجام مقدمات اهدای نشان‌ها به شهدای این دانشگاه شروع شد که این اهدا نشان‌ها با سالگرد شهادت شهید سرافراز اسلام سپهبد قاسم سلیمانی هم‌زمان بود.

سخنگوی ارتش اعلام کرد: با توجه به مصوبه شورای عالی تصویب نشان‌ها در مجموعه ارتش جمهوری اسلامی و نیز به درخواست تعداد زیادی از پرسنل و خانواده‌های ارتشی‌های کشور جهت ابراز عشق و علاقه به سردار دل‌ها این نشان افتخاری فداکاری ارتش به خانواده معظم سردار سلیمانی اهدا می‌شود.

تقی خانی تصریح کرد: اعطای نشان فداکاری ارتش به خانواده سردار سلیمانی یادآور و نشان‌دهنده انسجام و اتحاد مجموعه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و هدف مشترک این نیرو‌ها است.

این امیر ارتش اشاره کرد: در تمامی پادگان‌ها و شهرستان‌ها با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط ارتش جمهوری اسلامی تدارک دیده شده و برگزار خواهد شد.

رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵،۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه‌های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار