فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص):

دشمنان آگاه باشند فرزندان حاج قاسم انتقامی سخت از آنها می‌گیرند

سردار بنایی گفت: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند فرزندان حاج قاسم انتقامی سخت را از آن‌ها خواهند گرفت.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید علی بنایی فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) ضمن گرامی داشت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، این روز را جزء ایام الله در تاریخ کشور دانست و اظهار کرد: مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی در روز نهم دی سال ۸۸ به درستی صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و وطن فروشان زدند.

وی ادامه داد: این روز تا ابد در دل ملت ولایتمدار کشورمان باقی خواهد ماند. دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند که این ملت هیچگاه یاد و خاطره شهدای گلگون کفن خود را فراموش نکرده و نمی‌کنند و با آن‌ها عهد و پیمان بسته اند.

سردار بنایی با اشاره به نزدیک شدن سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سال‌های دفاع مقدس بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفت. اما این خواست خدا بود تا ایشان بمانند و برای اعتلای انقلاب و اسلام تلاش بی وقفه‌ای داشته باشند و به فرمایش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ایشان یک شهید زنده بودند.

وی در پایان یادآور شد: درود و رضوان خدا بر ارواح طیبه شهداء بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش. دشمنان ایران اسلامی باید بدانند فرزندان حاج قاسم انتقامی سخت را از آن‌ها خواهند گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار