حذف جام ماتئو پلیکونه از سیستم رنکینگ اتحادیه/ سفر آزادکاران به ایتالیا کنسل شد

مسابقات بین المللی جام ماتئو پلیکونه ایتالیا از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی حذف شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام تقویم سال ۲۰۲۱ اتحادیه جهانی کشتی بر اساس قرار دادن وضعیت کرونا، مشحص شد مسابقات بین المللی جام ماتئو پلیکونه ایتالیا از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی حذف شده است.

بر همین اساس با توجه به حذف سیستم رنکینگ این تورنمنت، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که نیم نگاهی به حضور برخی آزادکاران در این میدان داشت بعید بنظر می‌رسد کشتی گیری را راهی ایتالیا کند بخصوص اینکه زمان برگزاری جام ماتئو پلیکونه نزدیک به رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک است.

مسابقات بین المللی جام ماتئو پلیکونه ایتالیا روز‌های ۱۴ تا ۱۷ اسفند در شهر رم برگزار می‌شود و رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا طی روز‌های ۲۰ تا ۲۲ فروردین و رقابت‌های قهرمانی آسیا در روز‌های ۲۳ تا ۲۸ فروردین سال آینده در شهر آلماتی قزاقستان انجام خواهد شد.

تیم ایران سال گذشته در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ماتئو پلیکونه ایتالیا که جزء مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شد با ۴ نماینده حضور داشت که محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و بهنام احسان پور و یونس امامی در اوزان ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار