در جمع خبرنگاران:

هاشمی ارائه استعفای نظری را تائید کرد/ استعفای رسمی‌اش در کارتابل آمده است

رئیس شورای شهر تهران گفت: به من گفتند که استعفای رسمی‌ آقای نظری در کارتابل آمده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران حضور یافت و در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره استعفای حجت نظری اظهار کرد: موضوع جدیدی در این رابطه در دستور کار نیست.

وی ادامه داد: او استعفای خود را به صورت دستی به من داده است و شاید بعدا آن را به ثبت رسانده است.

هاشمی بیان کرد: اگر استعفا به صورت دستی به من برسد آن را به هیئت رئیسه ارجاع می‌دهم و قرار شد آقای امینی با آقای نظری مذاکراتی داشته باشند و موضوع را به ما ارجاع دهد.

هاشمی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه آیا نظری از جلسه شورای شهر قهر کرده است یا خیر گفت: کسی که در جلسه بلند می‌شود و می‌گوید استعفا می‌دهم به معنای استعفا دادن نیست. به من گفتند که استعفای رسمی‌اش در کارتابل آمده است، اما من هنوز آن را ندیده ام.

رئیس شورای شهر تهران گفت: ممکن است آقای نظری مرخصی گرفته شده باشد، اما امروز مذاکراتی با او انجام می‌شود و در جلسه بعد درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبات جلسه امروز اظهار کرد: جلسه امروز درباره باغات و نامگذاری بود که نام شهید ابو مهدی المهندس برای یکی از خیابان‌های تهران نامگذاری شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، استعفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار