نظری:

دانش‌آموزان برای جستجوی اینترنت به کوه و دشت می‌روند

نماینده خلخال و کوثر گفت: تصاویری از دانش آموزان در شبکه های مجازی منتشر می‌شود که برای جستجوی اینترنت به کوه و دشت می‌روند.

دانش‌آموزان برای جستجوی اینترنت به کوه و دشت می‌روندبه گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، سید غنی نظری، نماینده خلخال و کوثر در صحن علنی امروز (سه‌شنبه، ۹دی) مجلس شورای اسلامی طی تذکری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص تعلل و ضعف عملکرد و ایجاد نشدن بستر لازم برای استفاده دانش آموزان از شبکه شاد گفت: تصاویری از دانش آموزان در شبکه‌های مجازی منتشر می‌شود که برای جستجوی اینترنت به کوه و دشت می‌روند.

او ادامه داد: از وزیر ارتباطات درخواست پیگیری جدی این موضوع را دارم تا دکل‌ها را تکمیل کند و اینترنت را ارتقا دهد. وزارت ارتباطات، تلفن ثابت در شهرها و روستاها را فراموش کرده است. در برخی مناطق خلخال و کوثر ۶ ماه است که تلفن ثابت قطع شده است.

نظری بیان کرد: بر اساس گزارش دیوان محاسبات باید ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای بهداشت و درمان اختصاص می‌یافت که نزدیک به یک سوم آن تحقق نیافته است، دولت در این زمینه اقدام جدی کند.

نماینده خلخال و کوثر در مجلس گفت: زمستان پارسال در شهرستان خلخال نزدیک یک و نیم متر برف بارید و بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌ها، راه‌ها، پل‌ها و سایر مراکز خسارت وارد شد. شهریورماه آقای نوبخت قول داد که این مبلغ پرداخت شود. سازمان مدیریت بحران هم درخواست داد، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

نظری بیان کرد: بازنشستگان به خصوص بازنشستگان تأمین اجتماعی یک عمر به جامعه خدمت کردند و امروز نیازمند حمایت جدی هستند. در بحث متناسب سازی و همسان‌سازی حقشان ادا نشده است. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این مسئله توجه کند، بازنشستگان چشم امیدشان به این مجلس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی داور
۱۸:۳۷ ۰۹ دی ۱۳۹۹
دیوار کوتاه آموزش و پرورش .
بابا این چه پیشرفتی هست که برای وصل شدن به نت باید بروی پشت بام.
41 ساله وزارت ارتباطات داره مردم رو میچاپه باز هم مشکلات میندازه گردن دیوارکوتاه انقلاب.آموزش و پرورش
آخرین اخبار