انجام موفقیت آمیز اولین تزریق واکسن ایرانی کرونا

اولین تزریق واکسن کرونای ايرانی امروز با موفقیت و بدون علائمی نظیر َشوک و تب انجام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین تزریق واکسن کرونای ايرانی امروز (سه‌شنبه نهم دی ماه) با موفقیت و بدون علائمی نظیر َشوک و تب انجام شد.

طیبه مخبر اولین داوطلب دریافت واکسن کرونای ایرانی

طیبه مخبر، دختر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام اولین داوطلب دریافت واکسن کرونای ایرانی شد.

طیبه مخبر، دختر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام پس از تزریق واکسن کرونای ایرانی اظهار کرد: امیدوارم این فرآیند علمی به نتیجه برسد، من هم مثل بقیه مردم هستم.

وی گفت: خوشحالم، ولی نه فقط از اینکه به عنوان اولین نفر واکسن را تزریق می‌کنم، از اینکه این فرآیند علمی به خوبی در کشور پیش رفته است خوشحال هستم.

دختر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بیان کرد: امیدوارم نتیجه این جریان سلامتی مردم باشد.

تصاویری از صحبت‌های وزیر بهداشت با اولین داوطلب دریافت واکسن کرونای ایرانی

ظرف ٢ هفته آینده آمادگی تولید ١.۵ میلیون دوز واکسن کرونا را داریم

مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با دخترش پس از تزریق واکسن دیدار کرد.

وی در حاشیه این دیدار اظهار کرد: همه امکانات و توان علمی و مالی ستاد باید در خدمت این حوزه باشد.بروزترین امکانات را در ستاد اجرایی داریم.

انجام موفقیت آمیز اولین تزریق واکسن ایرانی کرونا

وی افزود: روزهای اول، ماسک و مسائل دارویی را به سختی ساختیم.هر دارویی در دنیا که احتمال اثر داشت در ستاد اجرایی ساخته شد.

مخبر گفت: غیر از آن چیزی که امروز اتفاق افتاد سه مسیر دیگر تولید واکسن در حال انجام است .این اتفاق یک کار گروهی بود و از یک دستگاه چنین چیزی امکان نداشت.

 رئیس ستاد اجرایی فرمان امام تاکید کرد: ملت را خاطر جمع می کنم که در بحث واکسن با تلاش مسئولین از این لحاظ مشکل نخواهیم داشت.

وی گفت: ظرف ٢هفته آینده آمادگی تولید ١.۵ میلیون دوز واکسن را داریم و تولید ١٢میلیون دوز تا ۶ ماه آینده در دستور کار است.

صحبت‌های وزیر بهداشت درباره فرآیند اجرای اولین تست واکسن کرونای ایرانی

نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم اولین تزریق واکسن کرونای ایرانی اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش محققان توانستیم پس از تست واکسن کرونای ایرانی روی مدل‌های حیوانی، مرحله انسانی آن را انجام دهیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اولین داوطلب تست انسانی واکسن کرونای ایرانی طیبه مخبر، دختر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بود، گفت: واکسن کرونا هر عارضه‌ای داشته باشد، ما خودمان با جان و دل خریداریم.

انجام موفقیت آمیز اولین تزریق واکسن ایرانی کرونا

نمکی تصریح کرد: این حرکت از روز نخست با توان ملی آغاز شد. در این نشست به عنوان مسئول بهداشت عرض می‌کنم که چگونه در ٣٠ سال گذشته برای تولید واکسن تلاش کردیم.

وی افزود: ما در سال ١٣٠٣ انستیتو رازی را داشتیم و همه ما با واکسن‌های ایرانی واکسینه شدیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ما به خیلی از کشور‌های منطقه واکسن صادر کردیم، گفت: در صدد هستیم با کمک معاونت علمی و سایر شرکت‌ها واکسن‌های نوینی را به دنیا عرضه کنیم.

نمکی تصریح کرد: ما در کشور فرم‌های مختلف را آغاز کردیم، به دلیل اینکه از دنیا عقب نمانیم همه راه‌ها را رفتیم.

وی افزود: ما در انستیتو رازی مجوز دریافت خواهیم کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فاز ساخت واکسن جدید در مرحله فاز حیوانی است و به زودی وارد انسانی می‌شود.

نمکی در پایان ضمن تشکر از دکتر مینو محرز و همه افرادی که در این راه این کار علمی را هدایت می‌کنند، گفت: ان‌شاءلله به زودی شاهد اجرای فاز دوم تست واکسن کرونا خواهیم بود.

تصویری از محل نگهداری واکسن کرونای ایرانی که امروز به داوطلبان تزریق شد

انجام موفقیت آمیز اولین تزریق واکسن ایرانی کرونا

توضیحات عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره واکسن کرونا

مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در حاشیه اولین ترزیق واکسن کرونای ایرانی در فاز انسانی اظهار کرد: طبق قانون 56 نفر برای سری اول انتخاب شدند تا واکسن کرونا بر روی آن ها تزریق شود، این افراد کاملا سالم هستند و پیش از این مبتلا به ویروس کرونا نبودند.

وی  افزود: این افراد مرتب هر روز چک می شوند، بنابراین اثر بخشی واکسن هم اندازه گیری می‌کنیم، سپس نتیجه را برای مرحله دوم ارائه می دهیم.

انجام موفقیت آمیز اولین تزریق واکسن ایرانی کرونا

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا درباره واکسن کرونای ایرانی گفت: این واکسن، ویروس کشته شده است.

وی بیان کرد: اینکه در چه تاریخی این واکسن برای همه افراد عرضه شود مشخص نیست زیرا انجام این مراحل زمان می برد.

محرز تصریبح کرد: اینکه اولین نفر دختر آقای مخبر این واکسن را تزریق کرده نشان می دهد که این واکسن کاملا موثر است و پیش از این تمام مراحل حیوانی اش را به خوبی گذرانده است و امیدواریم فاز انسانی آن به خوبی طی شود.

در حوزه تولید واکسن جدی‌تر ورود می‌کنیم

 سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در حاشیه تزریق اولین واکسن کرونای ایرانی اظهار کرد: خوشحالم که اینجا هستیم و شرکت‌های زیادی از همکاران دانش بنیان مشغول تحقیقات هستیند.

انجام موفقیت آمیز اولین تزریق واکسن ایرانی کرونا

وی افزود: ۶ شرکت دیگر زیر نظر ستاد کرونا و آقای نمکی در حال تولید واکسن هستند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: تقریبا هیچ چیزی مثل تجهیزات ساده از جمله مایک و کیت‌های تشخیص را وارد نمی‌کنیم.

ستاری تصریح کرد: امیدواریم در حوزه واکسن نیز همین شکل باشد و در آینده در حوزه تولید واکسن جدی‌تر ورود می‌کنیم.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام دومین داوطلب واکسن کرونای ایرانی

لحظاتی قبل، دومین واکسن کرونا  به دکتر عسکری معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام تزریق شد.

انجام موفقیت آمیز اولین تزریق واکسن ایرانی کرونا

 واکسن کرونای ایرانی کاملا ایمن است/ در مراحل بعدی این موضوع ثابت خواهد شد

 عسکری معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام پس از تزریق واکسن ایرانی کرونا اظهار کرد: الحمدلله خیلی خوشحالم، حس افتخار دارم.

وی گفت: این واکسن کاملا ایمن است، ان شالله در مراحل بعدی این موضوع ثابت خواهد شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام افزود: اطمینان دارم اتفاقی نخواهد افتاد، ما در موضوع ساخت واکسن در کشور سابقه طولانی داریم.

وی گفت: این تکنولوژی بسیار ایمن است. ان شاءالله مراحل طی شود و مردم بتوانند به زندگی عادی بازگردند. بازگشت مردم به زندگی عادی آرزوی ما است.

جمشیدی: تزریق واکسن کرونای ایرانی به سومین داوطلب هم امروز انجام خواهد شد

جمشیدی، دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا در نشست مجریان مرحله اول تزریق واکسن ایرانی اظهار کرد: امروز تست تزریق واکسن ایرانی کرونا را آغاز کردیم. برای فرموله کردن پروسه زیادی طی شد که به هر حال، کار به نتیجه رسید.

دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا  افزود: همه تست‌ها آزمایش شد. دیروز مجوز تزریق انسانی را از سازمان غذا و دارو دریافت کردیم.

وی گفت: امروز اولین و دومین تزریق انجام شد، تزریق واکسن فرد سوم همین امروز انجام خواهد شد.

انجام موفقیت آمیز اولین تزریق واکسن ایرانی کرونا

 آمادگی ساخت واکسن و کیت‌های تشخیص را داریم

محرز عضو کمیته علمی مقابله با ویروس کرونا در نشست مجریان مرحله اول تزریق واکسن ایرانی اظهار کرد: ما سال هاست واکسن می‌سازیم. اخیرا تولید داخل واکسن آنفلوانزا در حال انجام است.

وی افزود: بزرگترین سایت تولید واکسن در ایران همین سایت است. با کمک جوانان متعهد، امیدواریم ساخت واکسن‌های مختلف را در کشور داشته باشیم.

عضو کمیته علمی مقابله با ویروس کرونا گفت: ان شالله ساخت واکسن‌های دیگر در دستور کار است و واکسن در میلیون‌ها دوز در ایران تولید خواهد شد. ما آمادگی ساخت واکسن و کیت‌های تشخیص را داریم.

سومین داوطلب تزریق واکسن کرونا مشخص شد

خلیلی مدیرعامل نفت پارس وابسته به ستاد اجرایی سومین داوطلب دریافت واکسن کرونای ایرانی شد.

انجام موفقیت آمیز اولین تزریق واکسن ایرانی کرونا

اظهارات سومین داوطلب تزریق واکسن ایرانی کرونا پس از تزریق

خلیلی، مدیرعامل نفت پارس وابسته به ستاد اجرایی سومین داوطلب تزریق واکسن ایرانی کرونا پس از تزریقاظهار کرد:انشاالله این فرآیند نتایج خوبی داشته باشد و همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

مدیرعامل نفت پارس وابسته به ستاد اجرایی گفت: کل تیم حاضر در این مکان احساس غرور می‌کنند.

 دو نفر داوطلب قبلی درحال حاضر شرایط خوبی دارند/ فردا سری جدید تزریق انجام خواهد شد

محرز عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به واکسن ایرانی ایمان داریم، جوان های کشور در این زمینه تلاش های زیادی داشتند.

وی افزود: دو نفر داوطلب قبلی درحال حاضر شرایط خوبی دارند، از همه افراد بعد از تزریق مراقبت می شود، فردا نیز سری جدید تزریق انجام خواهد شد.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا  بیان کرد: نتایج آزمایشات به سازمان غذا و دارو اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Pakistan
محمدصالح
۰۸:۵۵ ۱۱ دی ۱۳۹۹
درود بر همه شما ، انشالله موفق باشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۱۱ دی ۱۳۹۹
اينهمه اعدامي و حبس ابدي داريم خب رو اونا امتحان ميكردين كه اگرم يه چيزيشون شد يه ديه گير خونواده هاشون بياد كه از همه مستحق ترن
Iran (Islamic Republic of)
..
۲۳:۱۳ ۱۰ دی ۱۳۹۹
متاسفم برای بعضیا که این اقدام بزرگ این خانم بزرگ را زیر سوال میبرند. فیلم تزریق واکسن خانم مخبر منتشر شده و کاملا پیدا ست که از روی چادر تزریق نشده برین نگاه کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۰ دی ۱۳۹۹
الان سیس مجری های منوتو و بی بی سی دیدن داره ..... واکنششون چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۰ دی ۱۳۹۹
بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ، بِسْمِ اللّٰهِ النُّورِ، بِسْمِ اللّٰهِ نُورِ النُّورِ، بِسْمِ اللّٰهِ نُورٌ عَلىٰ نُورٍ، بِسْمِ اللّٰهِ الَّذِى هُوَ مُدَبِّرُ الْأُمُورِ، بِسْمِ اللّٰهِ الَّذِى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ . الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِى خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ، وَأَنْزَلَ النُّورَ عَلَى الطُّورِ، فِى كِتابٍ مَسْطُورٍ، فِى رَقٍّ مَنْشُورٍ، بِقَدَرٍ مَقْدُورٍ، عَلىٰ نَبِيٍّ مَحْبُورٍ . الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِي هُوَ بِالْعِزِّ مَذْكُورٌ، وَبِالْفَخْرِ مَشْهُورٌ، وَعَلَى السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ مَشْكُورٌ . وَصَلَّى اللّٰهُ عَلىٰ سَيِّدِنا مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطَّاهِرِينَ .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۰ دی ۱۳۹۹
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۰ دی ۱۳۹۹
سلام
خانمی که ظاهرا لطف و فداکاری و....کردید،
اما شما با چادرتان داعیه حجاب دارید،باید شما و مسئولین امر اینرا حل می کردید،که حجاب تان،با این تزریق زیر سوال نرود......؟؟؟!!!!!!!!!
اینقدر اوضاع قاطی و دگرگون و...شده،و ارزش و غیرارزش ها جابجا، که دریغ از اشاره قابل توجهی،که ظاهرا به این موضوع نشده و نمی شود.....؟؟؟!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۰ دی ۱۳۹۹
وقتی تحریمیم اینا دیگه چیکار کنن
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا اسدزاده
۰۰:۱۲ ۱۰ دی ۱۳۹۹
الحمدالله
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۲۳:۵۷ ۰۹ دی ۱۳۹۹
چقدرم به واکسنی که طبق فرمول بهداشت جهانی که دست صهیونیستهاست ساخته شده افتخار میکنید...این مملکت کاش اجازه میدادن مردم خودشون راه درمان رو انتخاب میکردن وهی باشگاه خبرنگاران به عطاریها وگیاه نمیگفت شیاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۰ ۰۹ دی ۱۳۹۹
من دیروز تن ماهی خریدم ولی داخلش لوبیا بود انشالله که واکسن اینجوری نباشه!!!
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۰۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
الله اکبر
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر فرانسه
مرگ بر آمریکا
مرگ بر انگلیس
مرگ بر آلمان
به امید ایرانی سربلند و سرافراز
انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
باسلام. اینکه تا الان موفق آمیز بوده خوبه، خداروشکر. ولی هنوز خیییلی روزها و مراحل مونده تا ثابت بشه این واکسن موفق بوده. هنوز باید روی خیلی از افراد دیگه آزمایش بشه. درثانی، بسیااااار کار اشتباهی بود که اینقدر زود این موضوع رو از تلویزیون پخش کردند. از فردا خیلیا دیگه پروتکلها رو اجرا نمیکنن و میگن واکسنش اومده دیگه پس لزومی نداره رعایت کنیم!!! ثالثا این واکسن همچین زیادم درست کردنش سخت و پیچ در پیچ نبوده چون از ویروس ضعیف شده ساخته شده و نباید خیلی بهش امیدوار بود که اگه این واکسن رو زدی پس ایمنیه کامل گرفتی. دوستان ما با زدن این واکسن که احتمالا تا سال آینده طول میکشه باید همچنان پروتکلها رو جدی بگیریم و اجرا کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
تردمیل لنگ
۲۱:۵۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
خدایا توکل بر خودت نمیدانم چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد۳۱۵
۲۱:۲۸ ۰۹ دی ۱۳۹۹
داروهای طب سنتی بالاخره چیشد
Iran (Islamic Republic of)
آدرین
۲۱:۰۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
کاش من اولین نفر میزدم
Iran (Islamic Republic of)
صیامی
۲۱:۰۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
ما می توانیم
احسنت به ایران و ایرانی
بیایید برای پزشک های محترم انرزی مثبت بفرستیم
خواهش می کنم جو نا امیدی را از کشور دور کنیم و به متخصصان خود اطمینان کنیم
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۹ دی ۱۳۹۹
چرا نمکی خودش نزده؟من وقتی از چیزی اطمینانه کامل دارم چرا میترسم که استفاده کنم ازش؟
United States of America
باقری
۲۰:۴۰ ۰۹ دی ۱۳۹۹
چرا وزیر بهداشت یادش رفته که ایرانی ها دانش پزشکی را در دنیا پایه گذار کردند؟ چون در دانشگاه فرنگی تحصیل کرده خود کم بین شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
ما واکسن ایرانی میزنیم لطفا از اون واکسن امریکایی به برجامی هابزنید همش مال خودشون
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۲۹ ۰۹ دی ۱۳۹۹
درود برشما
زند باد ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۲۶ ۰۹ دی ۱۳۹۹
خانم مینو محرز بازنشست شدید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۹ دی ۱۳۹۹
سازمان بهداشت جهانی خبر داره که دانشمندان ایران عزیز ما دست روی دست نگذاشته و با چندین روش راه ساخت واکسن را پیمودند و یا می‌پیمایند.
درود بر دانشمندان و پژوهشگران و نخبگان و دانشگاهیان ما.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۹ دی ۱۳۹۹
ان شاالله ک جواب بده بعضیا هم ایقد بدیین نباشن نفوس بد نزنن امریکا با اون قدرتشم واکسنش عوارض داشت خسته نباشید ب امید موفقیت واکسن وطنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
آرزوی سلامتی برای هرسه نفرشون دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۹ دی ۱۳۹۹
دمشان گرم خداوند نگهدارشان باشد.امید ماهم اول به خدا بعد به همین متخصصان عزیزمان است واقعا دست خوش داره.
Canada
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۹ دی ۱۳۹۹
صلوات به روح والای نخبگان و دانشمندان ترور شده
اگر کشور موفقی نبودیم که دانشمندمان را ترور نمیکردند
از سرعت پیشرفت مان میترسند
از پیشینه مون میترسند
مبروک مبروک مبروک مبروک ....اهلا و سهلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
افرین ولی ۱۲ میلیون دز کمه کم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۹ دی ۱۳۹۹
ان شاءالله نتیجه بده
Canada
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
من اینجا واکسن آنفولانزا زدم
بهم گفتند 15 دقیقه بمانم تا واکنش واکسن را روی بدنم جواب بده
پس عرص 15 دقیقه متوجه میشوند
اثرات بد واکسن را
الحمداله .تبریک و صلوات به روح دانشمند فخری زاده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۱۷ ۰۹ دی ۱۳۹۹
ایشالا نتیجه خوبی میده کارای علمی دقیقتون
Canada
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
من فقط به علم جوانان نخبه ایران زمین اعتماد و اطمینان دارم
تمام دینا از پیشرفت وطن ما در تعجب هستند
چرا سعی در ناامید کردن و یاس در جوانان بوسیله کانالهای معاند
دورع پرداز و شایعه پرداز دارند
چونکه ملت افسرده کارایی و پیشرفت نخواهند داشت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۱۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
دم همتون گرم اولین واکسن رو هم روی دختر جناب مخبر آزمایش کردید دمتون گرم دهن منتقدا رو بستید
قیافه افراد به اصطلاح روشنفکر خیلی دیدنی الان
نتیجه صبر و دعاهای ملت الان معلوم شد
Georgia
xnd
۱۹:۰۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
هر موقع سازمان بهداشت جهانی واکسن ایرانی تایید کرد حرف از موفقیت ساخت این واکسن بزنید.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۰۳ ۰۹ دی ۱۳۹۹
درود بر دانشمندان ایرانی.
و درود بر ایران و ایرانی و همه ایرانیان در گوشه گوشه جهان.
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۸:۴۳ ۰۹ دی ۱۳۹۹
سلام آغاز موفق آمیز اولین تست واکسن ویروس کرانای انسانی را به دانشمندان جوان عزیز ایران تبریک می گوییم و هر چه بیشتر شاهد موفقیت شان باشیم انشاالله خدا قوت دانشمندان جوان ایرانی به افتخار می کنیم.
Netherlands
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
ساخت واکسن ایرانی درداخل کشور دراین شرایط سخت تحریم دشمنان، باعث شگفتی وافتخاراست ،اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
sghl
۱۸:۲۷ ۰۹ دی ۱۳۹۹
واکسن ایرانی کجا بود مردم ساده این همون واکسن خریداری شده هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
درودخدابردانشمندان عزیزایران وجناب دکترنمکی. ،،،،،،،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۹ دی ۱۳۹۹
یکی از پست ها خیلی قشنگ بود:

ما می توانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۹ دی ۱۳۹۹
یکی از پست ها خیلی قشنگ بود:

ما می توانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۹ دی ۱۳۹۹
درود بر دانشمندان وفرزندان پاک ایران بخاطر این دستاورد بزرگ به امید خدا جواب صددرصد بگیریم قلب همه ی ایرانیان از این پیشرفت شاد شه ........

"""""""""""""""""""در پناه خدا"""""""""""""""""
Iran (Islamic Republic of)
محسن ایران
۱۷:۱۹ ۰۹ دی ۱۳۹۹
سلام.ضمن تبریک،باتوجه به سرما و یخبندان کرونا سیر افزایشی پیدا کرده،از وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا میخواهیم جهت جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا آزمون استخدامی کشوری را تعویق سه ماهه نمایند،جان فرزندان مردم باارزشتر است،حتی بیشتر کشورهای اروپایی دور جدید از محدودیت و قرنطینه را بخاطر جهش کرونا شروع کردند ولی در کشور ما متاسفانه میخواهند ازمونی را با ظرفیت نزدیک به یک میلیون نفر ان هم در این فصل یخبندان که بسیاری از مردم دچار سرماخوردگی و...شدند برگزار کنند،خواهش میکنیم با تعویق ازمون جلوی این فاجعه گرفته شود.از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار پیگیری داریم.اجرتان با خدا
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۷:۱۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
سلام و سلامتی خداوند عظیم و بزرک و قادر به انسان های دلسوز
نگاه خداوند بزرگ بر شماست ای دلسوزان ملت ایران بزرگ انشالله و به امید یگانه خداوند عالمیان همه عزیزان که سهمی داشتند در تولید واکسن ایرانی موفق و پایدار باشند
و سلامتی همه مردم ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
الف دزفول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۹ دی ۱۳۹۹
خداکنه مثل قرص سرماخودرگی وقرصهای بیماری ام اس نباشه که هرچی میخوری اثرنداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۹ دی ۱۳۹۹
عزیزان یعنی تزریق واکسن موفقیت امیزبود؟ بذارید چندروز بگذرد تا فعل وانفعلات واکسن برا ببینید اونموقع موفقیت امیز بود عنوان کنید مثلا سفینه فضانوردان روی زمین تازه وارد درون سفینه شدن بگویند سفینه موفقیت امیز بود بذار سفینه برود فضا عکس وفیلم لفرستد اونموقع
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۱۶:۵۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
چرا ماسک برنمیداره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
درود بر محققان ایرانی و صلوات برای شادی روح شهید فخری زاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
درود بر محققان ایرانی و صلوات برای شادی روح شهید فخری زاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۹ دی ۱۳۹۹
با سلام

خداوند بزرگ را سپاسگزارم که فرزندان برومند این مرز و بوم موفق شدند واکسن بومی رابه مرحله تست انسانی برسونند.

خدا قوت میگم و آرزوی پیشرفت روز افزون یا حق
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۳۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
به مادربزرگم گفتم واکسن رو درست کردن
شروع کرد به صلوات گفتن برای سلامتی این عزیزان
بعدش گفت کور بشه چشای حسودا و دشمنان
من که اشک شوق توی چشمام هست
زندباد ایران و ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۹ دی ۱۳۹۹
انشالله روزی برسه تو همه زمینه ها واکسنشو بسازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
چرا موقه زدن واکسن فیلم نگرفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۹ دی ۱۳۹۹
همش غر بزنید
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۰۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
زندباد ایران اسلامی وتمامی کادردرمانی خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد قلندری
۱۵:۵۳ ۰۹ دی ۱۳۹۹
رسول‌الله فرمودن:
اگر علم و دانش در ثریا هم باشد مردمان پارسی به آن دست خواهند یافت ماشاءالله به غیرت دانشمندانه پارسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
واقعا باعث افتخار ماست درود بر تمامی عزیزانی که بی‌وقفه با تلاش شبانه روزی لبخند بر لبانمان آوردن و اشک شوق بر چشمانمان و خداوند لعنت کند دشمنان این مملکت رو که چشم دیدن چنین افتخار بزرگی رو ندارن و بذر نا امیدی در جامعه میکارن هر ایرانی وطن پرست وظیفه دارد تا پای جانش از خاکش از سرزمینش دفاع کند و برای سر افزاری این کشور عزیز دعا کند که چو ایران نباشد تن من مباد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۹ دی ۱۳۹۹
بااین غذاهای عالی لاکچری که اینا میخورن بایدم چیزیشون نشه یه واکسن بزنین به یه بدبخت بیچاره بینیم طاقت میاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
فقط ایراد بگیرید بابا خدا رو شکر کنید و به دانشمندای کشورمون خسته نباشید بگیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۹ ۰۹ دی ۱۳۹۹
بازم هم که خبرگزاری باشگاه کذاب ها کذب گویی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
چقدر انسانهای ناراحت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۹ دی ۱۳۹۹
این حرفا چیه به جای امیدواریتون
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۵:۲۹ ۰۹ دی ۱۳۹۹
زم اگه زنده بو برا یه همچین روزایی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۵:۲۷ ۰۹ دی ۱۳۹۹
موفقیت امیز بودنش بعدا معلوم میشه // نه حالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
هی غر برنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
راست حسینی سه نفر واکسن آزمایش بالینی رو تزریق کردن یا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۹ دی ۱۳۹۹
بهتر بود ابتدا بر روی تیم سازنده واکسن اون هایی که شرایطشان را داشتند تست میشد
United States of America
جواد برزگر
۱۵:۰۹ ۰۹ دی ۱۳۹۹
افراد مسن پس چی؟ مثل کشورهای دیگه اول کادر درمان بعد افراد مسن اگر برای تبلیغ هم هست.. باید یکی از کادر درمان بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
این یک پروسه تحقیقاتیه قبل از تست روی افراد جامعه مراحل تست روی افراد داوطلب انجام میشه تا از بی خطر بودن واکسن کاملا مطمئن بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۹ دی ۱۳۹۹
بله
United States of America
جواد برزگر
۱۵:۰۹ ۰۹ دی ۱۳۹۹
افراد مسن پس چی؟ مثل کشورهای دیگه اول کادر درمان بعد افراد مسن اگر برای تبلیغ هم هست.. باید یکی از کادر درمان بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
وشاورهم فی الامر فاذا عزمت فتوکل علی الله
در کارها مشورت کنید وقتی تصمیم گرفتید و عزم کردید بخدا توکل کنید.
ان شاءالله مبارک است و پر از نتایج خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۹ دی ۱۳۹۹
اولین نفردزفولی هستند؟ چون فک کنم فامیلشون ادامه ش دزفولی باشه
پرچم مادزفولیهابالاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۹ دی ۱۳۹۹
امیدوارم آمریکا واتحادیه اروپا به واکسن ما نیاز پیدا گنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۹ دی ۱۳۹۹
خدا را شاکریم به عنوان یه ایرانی افتخار میکنم که کشورم به چنین موفقیته بزرگی دست پیدا کرده از خدا میخوام که هر چه زودتر به تولید انبوه برسیم تا سلامتی همه ایرانیان عزیز به دست بیاد ما نباید به کشور های بیگانه در هیچ زمینه ای برای کمک خواستن دل خوش کنیم فقط با تکیه بر توان داخلی بر مشکلات غلبه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۹ دی ۱۳۹۹
خدا را شاکریم به عنوان یه ایرانی افتخار میکنم که کشورم به چنین موفقیته بزرگی دست پیدا کرده از خدا میخوام که هر چه زودتر به تولید انبوه برسیم تا سلامتی همه ایرانیان عزیز به دست بیاد ما نباید به کشور های بیگانه در هیچ زمینه ای برای کمک خواستن دل خوش کنیم فقط با تکیه بر توان داخلی بر مشکلات غلبه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن ایران
۱۴:۵۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
سلام.ضمن تبریک،با توجه به سرما و یخبندان که نیمی از کشور را فراگرفته امار کرونا روند افزایشی گرفته،از وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا میخواهیم جهت جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا آزمون استخدامی کشوری را تعویق سه ماهه نمایند،جان فرزندان مردم باارزشتر است،حتی بیشتر کشورهای اروپایی دور جدید از محدودیت و قرنطینه را بخاطر جهش کرونا شروع کردند ولی در کشور ما متاسفانه میخواهند ازمونی را با ظرفیت نزدیک به یک میلیون نفر ان هم در این فصل یخبندان که بسیاری از مردم دچار سرماخوردگی و...شدند برگزار کنند،خواهش میکنیم با تعویق ازمون جلوی این فاجعه گرفته شود.از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار پیگیری داریم.اجرتان با خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناصرخان
۱۴:۳۹ ۰۹ دی ۱۳۹۹
ای جان جان جانان
تو جان جان جانی. ای ایران...
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۱۴:۳۹ ۰۹ دی ۱۳۹۹
الحمدالله... خوشحال هستم چون دانشمندان پارسی موفق هستند انشاءالله...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۹ دی ۱۳۹۹
خدا حفظتون کنه ان شا الله
شما ها نخبه واقعی هستین شماها باعث افتخار ایران هستین
ازتون ممنونم از صمیم قلبم براتون دعا میکنم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۳۶ ۰۹ دی ۱۳۹۹
فردا که سه تاشون کج و کوله شدن میفهمین چقد ایمن بوده.خخخخخخخ. بعدشم اون یارو چه پدری بوده که دخترشو طعمه کرده.عجب. خودش میزد خب
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۲۸ ۰۹ دی ۱۳۹۹
خودش کرونا گرفته قبلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۹ دی ۱۳۹۹
آخه چرا فاز منفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
اولا خودش گرفته بوده
دوما سنش مجاز نبوده
Iran (Islamic Republic of)
Hadi
۱۴:۱۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
خدا را سپاس
انشاالله مرحله دوم از بهمن ماه آغاز شود .

تا رسیدن به شرایط مطلوب اصول ایمنی و بهداشتی را دقیق رعایت کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
Hadi
۱۴:۱۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
خدا را سپاس
انشاالله مرحله دوم از بهمن ماه آغاز شود .

تا رسیدن به شرایط مطلوب اصول ایمنی و بهداشتی را دقیق رعایت کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۴:۱۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
من به ایران وایرانی بودن افتخار میکنم سرم فدای وطنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۹ دی ۱۳۹۹
ما میتوانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۹ دی ۱۳۹۹
انشا الله به حق حضرت فاطمه (ص) همه ی این عزیزان موفق و سلامت باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
دم غیور مردان ایرانی که در تحریم و نامردی هایی که در حق نوابغ میشود در ایران میمانند و واکسن میسازنند گرم
Germany
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۹ دی ۱۳۹۹
درود خدا بر شما دانشمندان ایران زمین اشک شوق در چشمانم حلقه زد ،بینهایت شاکر پروردگار هستیم . دست شما درد نکنه . احساس غرور ملی به انسان دست میده دعای ملت ایران بدرقه راه شما دانشمندان عزیز وطن ایران اسلامی .
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۱۳:۵۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
خیلی عالی یارانم....علی همراهتون و نگه دارتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۹ دی ۱۳۹۹
پیشینه تاریخی برتر پزشکی در ایران زبانزد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۹ دی ۱۳۹۹
پیشینه تاریخی طبابت در ایران زبانزد است این پزشک هایی که شما میبینید اون طبابت رو قبول ندارند !
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۳:۴۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
به خیر و سلامتی و موفقیت ان شاالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۹ دی ۱۳۹۹
احسنت بر جوانان غیور ایران زمین
ان شاءالله تاثیر مثبت خواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۳۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
انشألله خوب جواب بده وکل دنیا از ما واکسن کرونا رو بخرن
Iran (Islamic Republic of)
رحیم پسندیده
۱۳:۲۶ ۰۹ دی ۱۳۹۹
انشاالله که باموفقیت کامل وبدون عارضه باشه خیلی خوشحال شدیم خداقوت شیرمادرتان حلالتان
Iran (Islamic Republic of)
Arezoo
۱۳:۲۶ ۰۹ دی ۱۳۹۹
شکرا...
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۳:۲۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
احسنت
Germany
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
چوپان دروغگو رو کسی باور نداره
داروی امریکایی نمیخرید میخواید داروی چینی به مردم تزریق کنید که سودی کسب کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۲۷ ۰۹ دی ۱۳۹۹
باشه تو خوبی.باغلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۹ دی ۱۳۹۹
از کجا معلوم شرکت های آمریکایی چوپان دروغگو نیستند؟ به هر حال من به واکسن ایرانی اطمینانی بیشتری نسبت به واکسن آمریکایی دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۹ دی ۱۳۹۹
چقدر افراد منفی بد هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
الحمدلله
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۲۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
سلام.ضمن تبریک از وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا میخواهیم جهت جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا آزمون استخدامی کشوری را تعویق سه ماهه نمایند،جان فرزندان مردم باارزشتر است،حتی بیشتر کشورهای اروپایی دور جدید از محدودیت و قرنطینه را بخاطر جهش کرونا شروع کردند ولی در کشور ما متاسفانه میخواهند ازمونی را با ظرفیت نزدیک به یک میلیون نفر ان هم در این فصل یخبندان که بسیاری از مردم دچار سرماخوردگی و...شدند برگزار کنند،خواهش میکنیم با تعویق ازمون جلوی این فاجعه گرفته شود.از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار پیگیری داریم.اجرتان با خدا
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۲۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
سلام.ضمن تبریک از وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا میخواهیم جهت جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا آزمون استخدامی کشوری را تعویق سه ماهه نمایند،جان فرزندان مردم باارزشتر است،حتی بیشتر کشورهای اروپایی دور جدید از محدودیت و قرنطینه را بخاطر جهش کرونا شروع کردند ولی در کشور ما متاسفانه میخواهند ازمونی را با ظرفیت نزدیک به یک میلیون نفر ان هم در این فصل یخبندان که بسیاری از مردم دچار سرماخوردگی و...شدند برگزار کنند،خواهش میکنیم با تعویق ازمون جلوی این فاجعه گرفته شود.از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار پیگیری داریم.اجرتان با خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۹ دی ۱۳۹۹
آفرین به شما
کاش بعضی ها از شما ها یاد بگیرند غیرت و ایمان به توان ایرانی را.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
ان شاء الله در پناه امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف با سلامت کامل این مرحله رو طی کنند و به زودی شاهد اخبار خوب از این تلاش علمی در کشور باشیم.
خدا قوت به همه کسانی که در این مسیر قدمی برداشته اند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۹ دی ۱۳۹۹
درود
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۳:۱۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
باسلام وخداقوت به تمامی زحمت کشان عرصه بهداشت ودرمان چه غرور آفرین میباشد.انشاالله به برکت ایام فاطمیه ؛ایرانی به دنیا ثابت می کند مابه لطف خدا میتوانیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
به عنوان یک ایرانی افتخار میکنم به ساخت این واکسن از طریق دانشمندان ایرانی مملکت خودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
به سران قوا بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۹ دی ۱۳۹۹
بزن دست قشنگرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۹ دی ۱۳۹۹
صلوات
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۹:۱۹ ۱۲ دی ۱۳۹۹
من.به.ایران.افتخار.میکنم
۱۲
آخرین اخبار